Ameliyat dahi olsaniz , 1.75 olmuyor. Bu isteginizin gerceklesemeyecegi ortada , istemeye devam etmek birsey kazandirmaz ne yazik ki , sadece daha fazla uzer.
Sizi boyunuz icin reddeden bir insandan kurtuldugunuz icin aksine sevinmelisiniz , ne yani diyelim ki siz 1.75 boyundasiniz diye sizinle cikiyor , daha uzununu bulunca birakicak mi.
Bu tarz sacma kurallara sahip insanlar icin uzulmek tamamen israftir.
Bana bizatt degilde baskasina dediginde duymustum "aslinda boyu uzun olsa hos kiz ama kendisi kisa ben uzunum e birlikte cikarsak cok uyumsuz oluruz" dedi kendisinin biyu 1.90 e hali ile uzun boylu birini istiyor
Bos vermek daha iyi ama duygular sonucta bir anda atamiyoruz , yani kismetiniz degilmis dusunun. Milyonlarca insan icinde kalbinizin heyecanlanabilecegi tek kisi degil ya.
Kisa olmanin da kendi icinde avantajlari vardir , uzun insanlarin cogu kisa olmak ister mesela. Yani uzunluk avantaj diye geciyor gunumuzde ama birsey degistirmiyor bence , kiyafetlerin bile boyu , bedeni var. Her beden kendine ozeldir , ama demek istedigini anladim.
Kisa boy guzellige bir engel degildir , yuzunuzunde Angelina Jolie olmasina gerek yok , herkes kendine ozeldir dedigim gibi. Giyinis ise degismesi en basit seylerden.
Once senin kendini begenmen gerekir ki ozguvenin olsun, kisa olmayi bir sorun olarak gormemeye calis , youtube dan kisa insanlarin giydigi kiyafetlere bakarak ornek alabilirsin mesela.
Boyum kisa zayif ve celimsizim omuzlarim dar yani giydiklerimde iyi durmuyor yuzum akneli derin goz alti cukurlarim var ve morlar yuzum ustelik kucuk burnumda buyuk duruyor
Oooo dert ettigin seylere bak , zayiflik her insanin istedigi , celimsiz dedin onu duzenli beslenerek duzeltebilirsin , omuzlarin dar olmasi sana , ozel hava katar. Yuz aknesi icin bircok krem var , goz alti cukurlari icinde bircok yardimci olabilecek seyler var. Yuzun kucuk ve buna uzuluyor musun , kizim bu her insanin istedigi sey. Her insanin burnu 2 cm olmak zorunda degil heralde.
Mankenlerde harika ve kusursuz degil , diyorum ya sen kendini oldugun gibi kabul etmelisin. Sana cocuk gibi davranilmasindan rahatsiz oluyorsan sert tepki vermen gerekir.
Kucuk gozukmek baya avantaj , bu konuda cooooook sanslisin. Sen tepkini koydugun surece boş ver millet ne derse desin. Bak bu hayatta bos vermeyi bilmezsen , en ufak bir seyde takilip dusersin.
160 isteyeydin hic olmazsa. 175 nedir ya))) Sen hoslanmissin o hoslanmamis demekki bunun boyla alakasi yok. Cocuk gibi kafana takip uzulme boyle seyleri kanka. Ayrica böyle dusun 145 olanda var o da 155 olmayi hayal ederdi.
Benim de son sevgilim boyumla dalga geçti onun boyu 1.83. Ondan önceki sevgililerim de hep uzundu. Çoğu boyumdan dolayı beni beğenmedi. Seni reddeden oğlanın boyu kaç?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Insan elde edemediklerinin kolesidir sozu cok dogru..
Boyunuz 1.75 veya daha fazlasi olsa daha kisa olmak isterdiniz , yapicak birsey yok.
Ben 175 olmayi gercekten istiyorum ama
Ameliyat dahi olsaniz , 1.75 olmuyor.
Bu isteginizin gerceklesemeyecegi ortada , istemeye devam etmek birsey kazandirmaz ne yazik ki , sadece daha fazla uzer.
Istiyorum ama...
Iste hersey o "ama" kelimesinde bitiyor.
Ne yapmaliyim peki sence
Yani , en azindan cok cok istiyorsaniz ameliyat olup uzayabileceginiz boya kadar uzayabilirsiniz. Az dahi olsa bu isteginizi gecirir diye dusunuyorum.
En fazla 5cm o da kizlar icin
Olsun hic yoktan iyidir.
Topuklu giyebilirsiniz baska yontemler olup olmadigindan bihaberim maalesef.
Topukluda giyemiyorum maalesef ayaklarim topuklu icin cok ufak yani giysemde en fazla 5cm topuklular oluyor
Olmayan birsey icin de uzulmek gereksiz bence.
Sevdigim cocuk beni bu yuzden red eddi...
Etti..
Sizi boyunuz icin reddeden bir insandan kurtuldugunuz icin aksine sevinmelisiniz , ne yani diyelim ki siz 1.75 boyundasiniz diye sizinle cikiyor , daha uzununu bulunca birakicak mi.
Bu tarz sacma kurallara sahip insanlar icin uzulmek tamamen israftir.
Bana bizatt degilde baskasina dediginde duymustum "aslinda boyu uzun olsa hos kiz ama kendisi kisa ben uzunum e birlikte cikarsak cok uyumsuz oluruz" dedi kendisinin biyu 1.90 e hali ile uzun boylu birini istiyor
Bos vermek daha iyi ama duygular sonucta bir anda atamiyoruz , yani kismetiniz degilmis dusunun. Milyonlarca insan icinde kalbinizin heyecanlanabilecegi tek kisi degil ya.
Evet ama beni boyum yuzumden red etti kendi kulaklarim ile duydum boyu kisa yanima yakismaz diye
Yani uzun olsaydim benim ile cikardi
Dusunce yapisi bile para etmeyen insan , kalbine birine degil , tipine yakisani ariyor. Deger mi kizim be , dusunme bile.
Ben daha once kimseden hoslanmamistim ve o ilk heyecandi belki de bu yuzden
Ilk defa agir bir his hissettigin icindir , sen seni sen oldugun icin seven birine odaklan. boş ver.
Haklisin ama yinede keske uzun olsaydim yani uzunlara hersey daha cok yakisiyor
Kisa olmanin da kendi icinde avantajlari vardir , uzun insanlarin cogu kisa olmak ister mesela. Yani uzunluk avantaj diye geciyor gunumuzde ama birsey degistirmiyor bence , kiyafetlerin bile boyu , bedeni var. Her beden kendine ozeldir , ama demek istedigini anladim.
Uzun boylular daha cok dikkat cekiyro ama
Sizin boyunuz kac bu arada merak ettim
Yani dikkat cekmek isteyen biriyseniz uzun olmak istemeniz daha anlamli olur.
1.72 boyum.
Tam istedigim boy :((
Evet birazda bu yuzden uzun boylu olmak istiyorum
Kendi guzelliginizi fark ettiginizde hersey daha kolay olucaktir :))
Kisa boyluyum yuzumde cok guzel degil giyinisimde tirt...
Kisa boy guzellige bir engel degildir , yuzunuzunde Angelina Jolie olmasina gerek yok , herkes kendine ozeldir dedigim gibi. Giyinis ise degismesi en basit seylerden.
Giyinisim guzel olsa bile yakismiyor fizigime kisa oldugum icin
Once senin kendini begenmen gerekir ki ozguvenin olsun, kisa olmayi bir sorun olarak gormemeye calis , youtube dan kisa insanlarin giydigi kiyafetlere bakarak ornek alabilirsin mesela.
Boyum kisa zayif ve celimsizim omuzlarim dar yani giydiklerimde iyi durmuyor yuzum akneli derin goz alti cukurlarim var ve morlar yuzum ustelik kucuk burnumda buyuk duruyor
Sukreduyorum halime ama dogruya dogru simdi guzel degilim yani...
Oooo dert ettigin seylere bak , zayiflik her insanin istedigi , celimsiz dedin onu duzenli beslenerek duzeltebilirsin , omuzlarin dar olmasi sana , ozel hava katar. Yuz aknesi icin bircok krem var , goz alti cukurlari icinde bircok yardimci olabilecek seyler var. Yuzun kucuk ve buna uzuluyor musun , kizim bu her insanin istedigi sey. Her insanin burnu 2 cm olmak zorunda degil heralde.
Ust bedenim 10 yasinda bi cocugun bedeni gibi ama
Olsun , minyonluk katar , narin durur , zamanla gelistirilebilir , imkansiz degil.
Ben mankenler gibi olmak istiyorum ama minyon oldugum icin herkes bana cocuk muamelesi yapiyir
Mankenlerde harika ve kusursuz degil , diyorum ya sen kendini oldugun gibi kabul etmelisin.
Sana cocuk gibi davranilmasindan rahatsiz oluyorsan sert tepki vermen gerekir.
Tepki verip yasimi soyledigimde sasiriyorlar biz seni dhaa kucuk zannediyorduk diye
Kucuk gozukmek baya avantaj , bu konuda cooooook sanslisin.
Sen tepkini koydugun surece boş ver millet ne derse desin.
Bak bu hayatta bos vermeyi bilmezsen , en ufak bir seyde takilip dusersin.
Biliyorum ama bu konu benim icin hassas iste boy meselesi onemli
Boya takmayan kisiler elbet var , birgun denk gelebilirsin elbette
Sadece baskalari icin degil kendim icinde istiyorum uzun olmayi
160 isteyeydin hic olmazsa. 175 nedir ya))) Sen hoslanmissin o hoslanmamis demekki bunun boyla alakasi yok. Cocuk gibi kafana takip uzulme boyle seyleri kanka. Ayrica böyle dusun 145 olanda var o da 155 olmayi hayal ederdi.
boyun cok guzel bence. ben kisa boylu kizlardan hoslaniyorum keske tanisabilsek
Hoslandigim cocuk boyum yuzunden beni red etti
benimle tanisirmisin ben cok istiyorum kisa boylu bir kizla tanismak
Yok sagol
155 çok tatlı bi boy bence 175 kızlar erkek gibi duruyolar itici bence
Aman en tatlisi be ben tatli olmayi istemiyorum 175 boyunda olmayi istiyorum
Bende 168im yapıcak bi şey yok cumhurbaşkanı oluruz boyumuz gine uzamaz benim yaş 20 ben ölim o znaan
Sen erkeksin ama sorun degil
Tam tersi 155senin için iyi olması lazım
Ben bildiğin cüce oluyorum
Benim de son sevgilim boyumla dalga geçti onun boyu 1.83. Ondan önceki sevgililerim de hep uzundu. Çoğu boyumdan dolayı beni beğenmedi. Seni reddeden oğlanın boyu kaç?
Boş versene erkekler zaten minyon kız tercih ediyor ben 174 al senin olsun
Hoslandigim cocuk beni boyum yuzumden red etti.
1.75 olmayi iyi bi sey saniyorsun yani🤣
Kotu bisey mi
Kadin icin 1.75 iyi durmaz. Kadin ortalamasi 1.60-1.65 filan
Olsun ben yinede 175 olmayi istiyorum
Olabiliyorsan ol bakalim 🤣
Uzun boylu kız olmaz ya.
Hayir aksine
Kendini oldugun gibi sev
Yemekte kimyon kadında minyon sen dalgana bak
boş ver ya zaten 155 daha iyi
Olsun 175 olmayi istiyorum
Ne 175 ler geldi geçti hepsi boş
Ben yinede istiyorum
Şansına küs o zaman
Ameliyat ol
Olsam da 1.75 olamayacakmisim
175 ler ölümsüz mü? Neden 175 olmalısın ki
Manken gibi cunku
Mankenlerin 175 olması gerektiğini kim karar verdi? 155 ler güzel olamaz mı kendinizi kalıplara sokmayın her insanın ayrı bir güzelliği var
Olsun 1.75de kilere hersey daha guzel yakisiyoru
Yanlış düşünüyorsun bence guzelligin boyla alakası yok şahsi düşüncem daima kadın dediğin minnak olmalıdır
Olsun ben yinede uzun boylu olmak istiyorum
Doğal bir şekilde uzayamazsin madem öyle paranı biriktir ameliyat ol
Iyide 1.55den 1.75e kadar olur mu ki
20 cm zor bence ama 10 cm kesin uzatılır
175 olmayacaksam anlami kalma, ki
Netten baktım 10 ile 15 cm uzuyormus
O da erkekler icin ama kizlar en fazla 5cm uzuyor
Oha o neden cinsiyet ne alaka ki
Kizlar daha erkek uzamasi duruyor ya o yzuden
Oooo o zaman öl sen
İstemeye devam
Umut fakirin ekmegidir iste
Pardon umut kisanin ekmegidir olacakti o
Elimde olsa boyumdan verirdim sana
Kac ki
189
Soyle bi 10 cm bile fena olmazdi
Basketci misin
Oynadık zamanında
Bende yazilmaliydim zamanidna basketbola...
İmkansız değil
Aslannn
olamazsın
Ama olmayi istiyorum
Basketball oyna
Bu saatten sonra oynasamda fatda etmez