Balkan göçmeni kızlar neden daha güzeller?

Neden biz Balkan göçmeni kızlar çok güzeliz mesela ben Arnavut kökenliyim. Pomak Arnavut Boşnak kızları Slav genini taşıdığı için çok güzeller. Mesela Türk kızları Kürt kızları genelde vasat oluyor haksız mıyım?
Balkan göçmeni kızlar neden daha güzeller?
Cevapla