Şu sosyal medya zorbalığıdan da gına geldi.

Şu sosyal medya zorbalığıdan da gına geldi.

Kusur da değil suçta değil bi imtihan gönlü güzel olunca yüzüde güzelleşir zaten senin gözünde. Mecnun demiş ya leyla yi birde benim gozumden görün diye.. Aman salla geçsin 😂
Ya bu soru şahsımla alakalı değil. Sosyal medya zorbalığına değinmek istedim sadece.
tamam canım bnde genel konuştum
Her insanı özel kılan detay, kusur değil. Ben kimsenin çirkin olduğuna inanmıyorum. Erken yaşta kanatları kırılmış biri kendine küser ve farkında olmadan kendini diğerlerinden soyutlar. Bu kırgınlığı da onu öz güvensiz birine dönüştürür. Kalbi kirle kaplı insanlar çirkindir bir de dışı ne kadar alımlı, süslü olursa olsun
Neden sevilmediğime dair hiçbir fikrim yok. Herkes bir şeyler söyledi bugüne kadar. Neye inanacağımı bilmiyorum. Çirkin olduğum için mi, parasız olduğum için mi, yetersiz olduğum için mi, yeteneksiz olduğum için mi, kırılgan olduğum için mi, savurgan olduğum için mi, somurtkan olduğum için mi, komik olduğum için mi, yılgın olduğum için mi, dargın olduğum için mi, kendime küs olduğum için mi yoksa herkesle barışık olduğum için mi, duygusal olduğum için mi yoksa gerçekçi olduğum için mi? Yoksa hepsi mi?
İnan hiçbir fikrim yok kendime dair. Yeryüzünde kendisine en çok cahil kalmış kişiyim. Kimim ben olduğum kişi miyim göründüğüm kişi miyim yoksa olmak istediğim kişi mi?
Sevilmek için önce barışmak gerek. Kendini sevmen, tanıman ve kendine güvenmen. Birisi kötü yorum yaptı diye ben buyum demek yerine ona karşı çıkabilmek ve rest çekebilmek... Çünkü sen kendini sevmezsen birinin seni sevebileceğine de inanmazsın. Ben bile kendimi sevgiye değer bulmuyorum derken bir başkasının sana değer verme ihtimalini düşünemezsin. Önce kendini tanımak ve kendin olmak gerek. Sonra sen kendini seveceksin ve sevileceksin.
Kadın için geri dönüşü olmayan bir kusur iken erkek için özrü ve telafisi olan bir suç bence...
Erkek için neden suç?
Erkek için fiziksel goruntu kadına göre çok daha esnek bir faktördür. Hollywood yıldızı olan adamların oynadiklari roller için geçici olarak girip çıktıkları fiziksel görüntülere bak o zaman daha iyi anlayabilirsin demek istediğimi.
Nasıl yani Hollywood yıldızlarının tipleri yapay mı
Hayır o anlamda değil. Bak bizim Türk erkeklerinde farkindaysan fiziksel görüntüye yatırım yapma huyu pek yok. Yeni yeni yapanlar var bunu. Onun haricinde ya parayı bulmakla ya da karakterli olmakla çekici bir adam olacaklarını sanıyorlar.
Benim şu an part time çalıştığım yerde 20 yaşında çocuklar var. Spora gidiyorlar. Abla spora gidiyorum bak kol Kasım iyi mi filan diyorlar. Ben de sakın vucut calismayi bırakmayın ablacım diyorum. Gerek kadınların dikkatini çekmek acisindan gerekse kendi hemcinslerinizin sizi görünce direkt respect moduna geçmeleri için sağlam bir vücut önemli diyorum. Kadın agzindan bunu duyunca daha çok gaza geliyorlar tabi. Zaten tavuk eti de bol bol yeme imkanları olduğu için işyerinde, protein sıkıntıları da yok çok şükür.
Asıl konu ise şu.
Kadının zaten evrimsel açıdan tek sermayesi genetik güzelliği ve fizigidir ama gerek toplumsal ahlak normları gerekse dini hükümler nedeniyle kendini teşhir etmesi hoş görülmüyor. Erkek için böyle bir durum yok. Kaslı bir adam diz ile bel arası hariç kendini gösterse kimse ayiplamaz. Dinen de günaha girmez avret yerleri açık olmadığı için. Bunun dışında modern ve şık giyinmesinde saç sakal imajı yaparak çekici gorunmesinde de sıkıntı yok.
Kadın ise gerçekten değerli olması için sade olmak örtülü olmak ve doğal guzellige sahip olmak zorunda. Eğer bu yoksa makyaj estetik ya da biraz açık giyinerek kendini teşhir etmesi onu zaten değerli yapmayacak.
@TheGirlTakingRedPill Bir erkeğin yüz hatları çekici değil hatta iticiyse spor yapmak onu arzu edilen bir erkeğe dönüştürür mü? Kıvanç Tatlıtuğ kaslı olduğu için mi yoksa yakışıklı olduğu için mi çekici sence. Kas tipi değiştirmiyor ki
Yüz hatlarını iyi bir saç sakal imajı ile daha iyi hale getirebilirsin. Kadının makyaj yapmasından daha kabul edilebilir bir durum bu. Çalıştığım yerin yakininda spor salonu var. Bazen kasli vücutlu adamlar geliyor ve kafamı çeviriyorum etkilenmeyeyim diye. Adamların yüzüne bakmaya fırsatım dahi olmuyor öyle düşün yani.
Evet yüz hatları saç sakal ile bir tık iyi hale dönüşüyor olabilir de biz erkeklerin çoğuna burun estetiği ve çene dolgusu şart, hatta biraz da yüzümüzü gerdirmemiz gerekiyor. Çoğumuzun çenesi oval, burnu büyük ve cildi kayış gibi olduğu için auramız oldukça düşük görünüyor.
Cevap
2Cevap
Çirkin olmak bir suçsa ben suçluyum hakim bey 😁 bana bakanlar düşünsün banane. Aynaya bakmadığım sürece sıkıntı yok benim için
Kafasındaki görsel kalıpların dışında zihni bütün olasılıklara kapalı olan, hayata dair hiçbir görüşü olmadığı için tek derdi dış görünüş olan insan, eli yüzü düzgün ortalama bir insanı da çirkin ya da tipsiz görüyor.
Kanka milleti takma. Manyak olursun yoksa
Her güzelin bir kusuru vardır ama o kusuru kapatacak karakteri ve huyu vardır
Kusur.
Eli yüzü düzgün ortalama insanları da çirkin kabul ediyorlar ona uyuz oluyorum. İnsanlar kendilerinde olmayan bir sıfatı referans görerek diğer insanları o en iyiye nispet ederek gözünde çirkinleştiriyor. Esasında burada kusurlu olan şey görüntü değil bakış...
Fazla detaya girme, sinirlerin bozulur. Elalem ne der muhabbeti ve bizim milletin toksik güzellik anlayışını fazla takmamak lazım. Zaten egoist bir toplum olduk iyice, anlayışsız.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?