Güzeller mi yoksa güzel olmayanlar mı daha şanslı?

Güzel olan kadınların çevresinde çok erkek oluyor bir yerden sonra erkeklere güvenini yitiriyor çevresindeki erkeklerin arkadaşı bile olsa yazma sevgili olmaya çalışma olayı var. İşe girse farklı niyetle bakanlar oluyor. Başında sürekli dert kimi takıntılı oluyor. Güzel olmayan kadınlar bence daha mutlu gibi geliyor hemen karşısında çıkan ilk erkekle evlenip çoluk çocuğa karışabiliyorlar yeterince kötü erkek karşısına çıkmıyor ve erkeklerin sürekli peşinde olma durumu yok. Güvenlerini yitirmiyorlar. Sizce güzel olan mı olmayan mı daha şanslı?

Güzeller mi yoksa güzel olmayanlar mı daha şanslı?
Cevapla