Barbie'ye veya Ken'e benzemek ister miydiniz?

Ben istemezdim, çünkü barbie bebek gibi kusursuz, yapay ve gerçek dışı bir görünüm samimiyet vermiyor. Çok güzel ama sadece bir karakter olarak kalmalı. İnsan olarak ve kusurlarımla güzel olabilmek daha büyük bir ayrıcalık bence. Daha doğal, ayrıca beni ben yapan şeyler o kusurlar. Hiç bir zaman estetik yaptırmayı da düşünmüyorum 🤓 burnumdaki kemeri, üst dudağımın inceliğini, kemiksiz yuvarlak yüz hattımı seviyorum.

Barbieye veya Kene benzemek ister miydiniz?

#EdamedaBeauty 💄💅✨

Güncellemeler
+1 yıl
Süperletta soru vol 5
Güncellemeler
+1 yıl
Güncellemeler 🎀
Barbie'ye veya Ken'e benzemek ister miydiniz?
Cevapla