Arkadaş gurubunda en neşelisi benim benden güzel Arkaşım var ama en çok ben beğeniliyorum neşeli kızlar göze daha güzelmi geliyor?
Neşeli olduğum içinmi? Auradan dolayı mı?
Neşeli olduğum içinmi? Auradan dolayı mı?
Neşeli olmak dozundaysa evet çekici ama cıvıklık ve patavatsızlık derecesinde bir neşeyse aksine itici olur ve çevrede insanlar o kişiyi sadece menfaat uğruna kullanmaya çalışır. Aura denen şey başka bir olay.
Cevap
3Cevap
Hayır ben karaktere bakarım.
Verici tipler oluyor
Hayır ag
Yalan söyleme bana
Erkeklerle aramda mesafe olur hep, temas bile kurdurtmam
Maxx el sıkışır8z
Biz öyle bilmiyoruz sizin gibileri
Nasıl biliyorsunuz?
Çok tehlikeli
O nie ag
Jajajajaj şakamı?
Yo niye şaka olsun düşüklerimizi bilseniz o neşeyi saçmazsınız jrjdxs
Eee söyle bilek
Benden bilirsen küfürü bana edecen yok ndjkd
Gizemmi yapcannn yoksa söylücenmi kardeş
Söylemicemi kaç dil de yazsam ikna olacaksın mk
Pekii teşekkürlerrr
Ricalar
Evet tabikisi cilvesin demek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?