Değişiyor bazen erkek kuaförüne gidip ön kılları aldırırım sonra besleyici kremler var onları kullanıyorum sabah akşam farklı kremler günde 3 litre su içiyorum su vücut ve yüz için çok önemli sitres yapmıyorum yağlı yemek yemiyorum bunun gibi şeyler.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
Valla saat kaç olursa olsun bakımımı asla ihmal etmem 😌
Yok ben uğraşmam.
gecenin hangi vakit olduğuna bağlı genelde yüz maskesi ayak bakımı gibi şeylere önem veririm gece yapacaksam eğer
Super
Sakallarımı keseceğim şimdi bakıma girer mi jasdashf
Girer
Zaten genelde gece yaparım. Duş aldık nemlendik ışıldadık. Yarına yaşama sevinci depoladık çok şükür.
Yapıyorum da ya Lisa ya uyguladigin şeyler için artık ona öbür dünyada bi özür borçlusun
Evet omlet maskesi yapıyom. Bebeksi cildime iyi geliyo
Aynı ben gece daha çok heves oluyor insan bakım yaptıkça çok daha iyi hissediyor , gündüz bu kadar sarmıyor..
Bence de
Yüzümü bile yıkamam o saatte.
Niye ya
Çok geç uyku tutmaz sonra.
Bana böyle bir eş lazım beni kendime getirtcek bakacak üşeniyorum ben 💆♂️
Eşim olsa yaptirirdim ona 🙈🙈🙈
Güzel
Evet🤗🙈
ben yapıyorum :)
Yok ya yapmıyorum
Yapmam üşenirim
Yaparım bazen
Tabikide bakımın saati olmaz
Vardır bu kızlardan her şey beklenir
Ben saten yüz bakımı yapıyorum
Ne yapiyorsn
Değişiyor bazen erkek kuaförüne gidip ön kılları aldırırım sonra besleyici kremler var onları kullanıyorum sabah akşam farklı kremler günde 3 litre su içiyorum su vücut ve yüz için çok önemli sitres yapmıyorum yağlı yemek yemiyorum bunun gibi şeyler.
Stressiz yaşam en iyisi
Yapsana =)
Yapaym
Yaaap😂
Gell
Konum at 😂
Haha
Yok kalsın bana odaklan biraz 🙃🙃
Olur
Gel o zaman dur orada 👍
Odaklandın mı seni bekliyom ki 🤷♂️
Bir su yeter
Gecenin körü hiçbir güç kaldıramaz beni
bu gece aglayip hallettik o isi
Gece bakım yapmam
Ben yapamam
yapmam gece gece
Birazdan yapıcam