
Güzel olabilmek için iyi bir gene mi sahip olmak gerekir 🤔
@MasalliaPolatova 😍😊 not: kendisinden izin alınmıştır hem soru için hem fotoğraf için!

Güzel olabilmek için iyi bir gene mi sahip olmak gerekir 🤔
@MasalliaPolatova 😍😊 not: kendisinden izin alınmıştır hem soru için hem fotoğraf için!
Güzellik görecelidir fakat bir kesim insanlar vardır 10 insan 9 tanesi güzel veya yakışıklı der bu kesime. Bir diger kesim orta görünümlü kesimlerdir. Çoğu kişi orta bir tipi olduğunu söyler. Bir kesim vardır. Çok görüş ayrılığı vardır. Kimisi tatlı yakışıklı kimisi çirkin der. Gerçekten çirkin bir kesim vardır. Çoğu kişi tarafından çirkin bulunur. Tüm bu saydıklarım arasında paraları varsa gene bir şekilde giyim kuşam bakımla karizmatik veya albenili gorunebiliyorlar. Para da büyük etken yani dış görünüş belirlemek adına.
Eğer anne babaya göz önüne alirsak ya da hatta sülaleyi , ya annem gençken o kadar güzel, babam o kadar yakışıklıymış ki ya diyorum kimin çocuğuyum da size çekmedim. Sulalemdekilerde hep güzel, yakışıklı şaşıyorum 🤔
Genelde iyi bir gene gerek duyuluyordur ama alternatifler de vardır. Bnde görüldüğü üzere
Ne gibi bir sorunun var, kilo mu veya yüz güzelliği mi eğer bu ikisi ise bakım yap ve spor yap, spor en yararlı şeydir insan için hem sağlık hem bedeni güzelleştirme hem de yüz güzelliğini daha da ortaya çıkartıyor
İnternette kaç kilodan düşen insanlar var o halini bile tanınmaz hale getiriyor
Evet ikisi de var. Tesekkür ederim tavsiye için.
Cevap
2Cevap
bence hayır kendisi zaten günceldir diye düşünüyorum kadınlar ve erkekler
Asıl güzellik kalptedr
Nispeten öyle ama tek koşul değil.
Yani buda bir etkendir
Hyr bakımlı olan her bayan güzeldir
evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?