Hani şöyle bir durum...
Erkeklerin beğenisi ayrı kadınlarınki ayrı oluyor...
Buna bir açıklamanız var mı?
Hani şöyle bir durum...
Erkeklerin beğenisi ayrı kadınlarınki ayrı oluyor...
Buna bir açıklamanız var mı?
Bence ne hiçbir kadın ne de hiçbir erkek çirkin değildir. Birine çirkin demek çok kaba bir davranış. Ayrıca çirkin denmemesini tavsiye etmemin sebebi herkesin güzellik anlayışının farklı olması. Yani biri sarışınlardan hoşlanıyor diye esmerlere çirkin diyemezsin. Bu genel bir örnek ama anlatmak istediğimi örneklendirerek sunmak istedim
çirkin denilen kadın çirkinse o zaman gerçekten çirkindir ama çirkin denilen kadın çirkin değilse bu sefer çirkin diyen çirkinse o zaman çirkin diyen çirkindir. eğer ikisi de çirkinse o zaman ikisi de çirkindir ama ikisi de çirkin değilse o zaman ikisi de çirkin değildir.
Ya Gerçekten bu sorunun cevabının net olabileceğini düşünüyor musun o kadınla o kadının arasındaki ilişki o kadının güzellik algısı o kadının bakış açısı bunlar hiç önemsiz mi
Cevap
8Cevap
Kadınlarda güzellik dediğimiz şey çok çeşitli olduğu için kesinlikle çirkin değildir onun zevkine hitap etmemiştir
Kalp kırmak içinde söylemiş olabilir gerçeklikle ilgisi olmadan
Bnce aksine güzel oluyor çünkü karşı taraf onu kıskanmış
Bana göre insanların çirkin ya da yakışıklı olduğuna toplum karar verir
Güzellik çirkinlik göreceli kavramlardır belli olmaz,
Her şey olabilir bu zamanda gerçekçi insan yok denecek kadar az
Güzellik göreceli bir şey
İkiside çirkindir
bazıları sırf gıcıklığına diyor
Bilmece falan mı bu
Degildir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?