Güzellik & Bakım Çok sürtündüğü için tahriş olan yere ne iyi gelir? Gizli Üye (36-45) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 06 Yapay Zekaya Sor fikirler yeşillendirsin, teşekkürler. Güncellemeler+1 yıl ben yatıyorum, iyi geceler herkese <3 Çok sürtündüğü için tahriş olan yere ne iyi gelir? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 6 kişi beğendi
Muro8384 Takip Et Guru Yaş: 42 , eic 50% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 410 cevap paylaştı. Büyük ihtimalle yastığa sürtünmüşsünüz.. Bişey sürmenize gerek yok.. Zamanla geçecektir.. 1 3 Yorumla Soran +1 yıl teşekküler Yorumla Muro8384 +1 yıl Rica ederim efendim 😊🙏🌹 Yorumla Muro8384 +1 yıl Sizede hayırlı geceler Yorumla
gariphikaye01 Takip Et Xper 7 Yaş: 53 , eic 100% +1 yıl Hiç bişi sürme kendiliğinden iyileşir, bir şey surersen daha kötü olur 1 1 Yorumla Soran +1 yıl peki Yorumla
Sundaddy Takip Et Yoda Yaş: 46 , eic 100% +1 yıl Vicks sür çok iyi gelir... Hem yeşillenir hemde nane aroması nefesini açar 😂 1 30 Yorumla Soran +1 yıl teşekkürler <3 Yorumla Sundaddy +1 yıl Vicks kullandın mı daha önce? Yorumla Soran +1 yıl evet, çok iyi geliyor Yorumla Sundaddy +1 yıl Hahahahhahaha sende fenasın 😂 Yorumla Soran +1 yıl :D :D gülme ya Yorumla Sundaddy +1 yıl Tutamıyorum seni görünce 😂 Yorumla Soran +1 yıl şu an kremleyen kaç mavili vardır tahmini? :D Yorumla Sundaddy +1 yıl Hahahahaha düşünmek bile istemiyorum en büyük şansın gizli olarak sorman 😂 peki yazılanları okurken çok keyif alan ve eğlenen kaç pembeli vardır 😂 Yorumla Sundaddy +1 yıl Mizah zekâsı olan Kadın > Diğer kadınlardan 👏🏼👏🏼 Yorumla Soran +1 yıl yağlayıp, pullayan vira vira diyip işe koyulan bence epey var :Dşu an okuyup gülen ama sessiz kalan pembelerin olduğunu biliyorum fkfkfkfkfkfkf Yorumla Soran +1 yıl Mizah zekâsı olan Kadın > Diğer kadınlardan <3 Yorumla Sundaddy +1 yıl Vira bismillah nedir yaa koptum 😂😂 neutrogena ve İsveçli balıkçılar geldi aklıma 😂 Yorumla Sundaddy +1 yıl Birazdan bize küfür edecekler sohbetten dolayı giden bildirimler için 😅 Yorumla Soran +1 yıl Neutrogena el kremleri şimdi başka bölgede, de zaten bunlar bu saatte oltayı atmışlardı, misinaya biri takılırsa gece sefası işte, biz de aracı olduk :D :D Yorumla Sundaddy +1 yıl Gece gece sevap points mi kazandik🙏🏼 gel şeytan taslamaya gidelim o zaman 😈😂 Zile bas kapıyı açayım 😂 Yorumla Soran +1 yıl aracı points kazandık doğru :D yarın zile basarım, kapıyı açarsın o zaman oldu mu? :)))))))) Yorumla Sundaddy +1 yıl Gelene git demek olmaz şimdi 😂 gelmeden önce haber ver sofrayı ben kurayım... Mutfakta kapisiriz 😎 Yorumla Soran +1 yıl mercimeği fırına vereceksin işte, neyin kapışması bu? :))))))))))Değil mi takip okuyan kızlar? :D :D Yorumla Sundaddy +1 yıl Hahahaha firinda mercimeği sevmiyorsan niye vereyim...Başka bi yemek yaparım 😂 Yorumla Sundaddy +1 yıl Frankfurter bira 🍻? 😎Şarap 🍷 Peynir?Rakı...😂 Yorumla Soran +1 yıl fırında mercimek sevilmez mi? :D Yarın çalarım kapıyı, şimdi yatıyorum uykum geldi, teşekkür ederim güzel sohbetin için <3 Yorumla Sundaddy +1 yıl İki rekat kilda öyle yat rüyanda nuriler sarsın dört bir tarafını 😂😂 Yorumla Sundaddy +1 yıl Sevgilim ezanlar bizim için okunuyor diye bir şarkı vardı dimi 😂 Yorumla Soran +1 yıl huriler değil de beni nuriler saracaktı şu profil açık olsaydı, doğru :D :D Yorumla Sundaddy +1 yıl Nuriler seni huriler beni sarsın o zaman bebekdalin amin 🙏🏼 Yorumla Soran +1 yıl :D çok keyifliydi, iyi geceler Yorumla Sundaddy +1 yıl İyi geceler 🙏🏼 asıl ben teşekkür ederim frekansima eşlik ettiğiniz için🤗 Yorumla Soran +1 yıl <3 Yorumla Sundaddy +1 yıl Önce sen kapa 😂 Yorumla Sundaddy +1 yıl Tık tık tık Yorumla
ɾҽժ_աօʍɑղ Takip Et FenomenGuru Yaş: 82 +1 yıl Bu yerin ne olduğuna göre vereceğimiz fikir değişir. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Kız nereye sürtündünde bu kadar tahriş ettin anavatanı😅😅 1 6 Yorumla Soran +1 yıl sorma ya, epey yanıyor :D Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Yastığamı sürtündün gerçi yastık tahriş etmez diye biliyorum Yorumla Soran +1 yıl evet :/ Yorumla Soran +1 yıl özele gelmiyorum, olmaz :/ Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Aaa neden Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Yemicem kız seni😅😅 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Patlıcan ya da hıyar öneriyorum nxndndndkdkd 1 4 Yorumla Soran +1 yıl bak ya ahahahahahha Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Çivi çiviyi sökerrrrr Yorumla Soran +1 yıl :D Yorumla Cevap sahibi +1 yıl istekli seniiii Yorumla
Akrep8212 Takip Et Xper 6 Yaş: 32 , eic 89% +1 yıl Patlıcanın sapından tutarak dik şekilde mağazaya yerleştirirsen ve bol bol çıkış giriş yapsan kendine gelir. 0 0 Yorumla
YaramazBeyefendi35 Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Krem vs sür mümkünse de orayı sar veya mendil koy üstüne sürtünmeden dolayı tekrar yara oluşmasın 1 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Krem dene olmazsa bide bebek pudrası 🍓😊 1 2 Yorumla Soran +1 yıl tamam:) Yorumla Cevap sahibi +1 yıl 😌💐 Yorumla
eyşantezcanatay Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 51% +1 yıl kezzap dok 2 3 Yorumla Soran +1 yıl sen memnun kaldın demek, peki :) Yorumla eyşantezcanatay +1 yıl heralde diyerekten Yorumla Soran +1 yıl :D Yorumla
kalp-komutanı Takip Et Guru Yaş: 34 , eic 99% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 448 cevap paylaştı. Opimm hemencik gecer 0 0 Yorumla
Rayan2 Takip Et Master Yaş: 50 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 409 cevap paylaştı. Kaç dakika sürtündün. Krem sür. 0 1 Yorumla Rayan2 +1 yıl Yaşınız kaç. Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Nereye sürttün 1 8 Yorumla Soran +1 yıl yastığa Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Kıpkırmızı oldu dimi krem sür Yorumla Soran +1 yıl evett Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Yanıyordur şimdi ıslat Yorumla Soran +1 yıl ıslanmadığını kim dedi :D Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Krem sür ovala okşa Yorumla Soran +1 yıl tamam :)) Yorumla Soran +1 yıl peki Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Bunlardan akıl mı alıyorsun gerçekten 😅😅 1 6 Yorumla Soran +1 yıl ffkdfdksdfkfvdlvkvvfdk deme ya, yazık ama :D Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ne yazık hangisi neyi biliyor da akıl veriyor geçen gün çok akıntım var diyen kıza demekki çok ateşlisin yazıyorlardı 😅😅 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Aman ha bunlara inanıp bir şey kullanma ayvayı yersin sonra Yorumla Soran +1 yıl :D ahahaha, oha ya Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Daha ne saçmalıklar var Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Çok mu yanıyor şu an? Yorumla
by_kowboy Takip Et Master Yaş: 36 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 996 cevap paylaştı. Öpücük 😘 0 0 Yorumla
thescorpion Takip Et Master Yaş: 40 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 2b cevap paylaştı. hunharca kullanmış 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
31Cevap
Büyük ihtimalle yastığa sürtünmüşsünüz.. Bişey sürmenize gerek yok.. Zamanla geçecektir..
teşekküler
Rica ederim efendim 😊🙏🌹
Sizede hayırlı geceler
Hiç bişi sürme kendiliğinden iyileşir, bir şey surersen daha kötü olur
peki
Vicks sür çok iyi gelir... Hem yeşillenir hemde nane aroması nefesini açar 😂
teşekkürler <3
Vicks kullandın mı daha önce?
evet, çok iyi geliyor
Hahahahhahaha sende fenasın 😂
:D :D gülme ya
Tutamıyorum seni görünce 😂
şu an kremleyen kaç mavili vardır tahmini? :D
Hahahahaha düşünmek bile istemiyorum en büyük şansın gizli olarak sorman 😂 peki yazılanları okurken çok keyif alan ve eğlenen kaç pembeli vardır 😂
Mizah zekâsı olan Kadın > Diğer kadınlardan 👏🏼👏🏼
yağlayıp, pullayan vira vira diyip işe koyulan bence epey var :D
şu an okuyup gülen ama sessiz kalan pembelerin olduğunu biliyorum fkfkfkfkfkfkf
Mizah zekâsı olan Kadın > Diğer kadınlardan
<3
Vira bismillah nedir yaa koptum 😂😂 neutrogena ve İsveçli balıkçılar geldi aklıma 😂
Birazdan bize küfür edecekler sohbetten dolayı giden bildirimler için 😅
Neutrogena el kremleri şimdi başka bölgede, de zaten bunlar bu saatte oltayı atmışlardı, misinaya biri takılırsa gece sefası işte, biz de aracı olduk :D :D
Gece gece sevap points mi kazandik🙏🏼 gel şeytan taslamaya gidelim o zaman 😈😂
Zile bas kapıyı açayım 😂
aracı points kazandık doğru :D
yarın zile basarım, kapıyı açarsın o zaman oldu mu? :))))))))
Gelene git demek olmaz şimdi 😂 gelmeden önce haber ver sofrayı ben kurayım... Mutfakta kapisiriz 😎
mercimeği fırına vereceksin işte, neyin kapışması bu? :))))))))))
Değil mi takip okuyan kızlar? :D :D
Hahahaha firinda mercimeği sevmiyorsan niye vereyim...
Başka bi yemek yaparım 😂
Frankfurter bira 🍻? 😎
Şarap 🍷 Peynir?
Rakı...😂
fırında mercimek sevilmez mi? :D Yarın çalarım kapıyı, şimdi yatıyorum uykum geldi, teşekkür ederim güzel sohbetin için <3
İki rekat kilda öyle yat rüyanda nuriler sarsın dört bir tarafını 😂😂
Sevgilim ezanlar bizim için okunuyor diye bir şarkı vardı dimi 😂
huriler değil de beni nuriler saracaktı şu profil açık olsaydı, doğru :D :D
Nuriler seni huriler beni sarsın o zaman bebekdalin amin 🙏🏼
:D çok keyifliydi, iyi geceler
İyi geceler 🙏🏼 asıl ben teşekkür ederim frekansima eşlik ettiğiniz için🤗
<3
Önce sen kapa 😂
Tık tık tık
Bu yerin ne olduğuna göre vereceğimiz fikir değişir.
Kız nereye sürtündünde bu kadar tahriş ettin anavatanı😅😅
sorma ya, epey yanıyor :D
Yastığamı sürtündün gerçi yastık tahriş etmez diye biliyorum
evet :/
özele gelmiyorum, olmaz :/
Aaa neden
Yemicem kız seni😅😅
Patlıcan ya da hıyar öneriyorum nxndndndkdkd
bak ya ahahahahahha
Çivi çiviyi sökerrrrr
:D
istekli seniiii
Patlıcanın sapından tutarak dik şekilde mağazaya yerleştirirsen ve bol bol çıkış giriş yapsan kendine gelir.
Krem vs sür mümkünse de orayı sar veya mendil koy üstüne sürtünmeden dolayı tekrar yara oluşmasın
Krem dene olmazsa bide bebek pudrası 🍓😊
tamam:)
😌💐
kezzap dok
sen memnun kaldın demek, peki :)
heralde diyerekten
:D
Opimm hemencik gecer
Nemlendirici krem
Yastık alev aldı zaar 😂
Kaç dakika sürtündün. Krem sür.
Yaşınız kaç.
Nereye sürttün
yastığa
Kıpkırmızı oldu dimi krem sür
evett
Yanıyordur şimdi ıslat
ıslanmadığını kim dedi :D
Krem sür ovala okşa
tamam :))
peki
Bunlardan akıl mı alıyorsun gerçekten 😅😅
ffkdfdksdfkfvdlvkvvfdk deme ya, yazık ama :D
Ne yazık hangisi neyi biliyor da akıl veriyor geçen gün çok akıntım var diyen kıza demekki çok ateşlisin yazıyorlardı 😅😅
Aman ha bunlara inanıp bir şey kullanma ayvayı yersin sonra
:D ahahaha, oha ya
Daha ne saçmalıklar var
Çok mu yanıyor şu an?
Kırem sür
Neden sürtündün
Bebe yağı
Kantaron yagi
sperm baby :D
Bol öpücük
Hergün mü sürtünüyor..
Arko krem en etkili :)
gres yağı sür
Bepantol
Öpücük 😘
hunharca kullanmış
Ara ver iyilessin
Yalanması
Vazelin 😂
Pudra
Yaprak
Kremm