Tedavisi yokda spor vs yap iyi. beslen büyürsün kkesin
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
endokrine gidin bence, hormonlarına bakılsın. sporla falan olacak bir iş değil. sağlık sorunu yoksa o zaman beslenme spor işine girersiniz. öncelikle bir doktor bakmalı
önce kan alırlar sonra sonuçları değerlendirir doktor. eğer hormonal bir durumda tedavisi olur diye düşünüyorum ama ne olduğunu bilmeden yorum yapmak doğru olmaz. belki sağlık sorunu yoktur ve zamanla düzelir
buyur tabikide bende zayiftim ince kemikliydim ileride kilo aliyor insan hem messide eskiden cok küçükmüş hatta yasamaz bu cocuk demisler simdi dunyanin en iyi futbolcusu oldu. kucuk gostermek onemli değil. yeterki saglikli olsun
Nedeni var mı? Bütün bir yapıyı bozmak mümkün olabilir mi? Hele söz konusu biyolojik yapıysa... Örneğin bir ağacın yapısı küçükse onu dev bir çınara dönüştürmek mümkün olabilir mi?
Her yapının kendi güzelliği var, şahsen ben beğeniyorum böyle bir yapıyı.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Bence doktora sorun
Tedavisi yokda spor vs yap iyi. beslen büyürsün kkesin
endokrine gidin bence, hormonlarına bakılsın. sporla falan olacak bir iş değil. sağlık sorunu yoksa o zaman beslenme spor işine girersiniz. öncelikle bir doktor bakmalı
Tedavisi olur mu peki yarın randevusu var
önce kan alırlar sonra sonuçları değerlendirir doktor. eğer hormonal bir durumda tedavisi olur diye düşünüyorum ama ne olduğunu bilmeden yorum yapmak doğru olmaz. belki sağlık sorunu yoktur ve zamanla düzelir
ne guzel iste minyonsun
Ben değil erkek kardeşim
erkekte kötü. senin boy kilo kac
Beni değil kardeşimin sorununu çözelim
spor yapmasi ve iyi beslenmesi lazım baska yolu yok
Büyümezmi vücudu
buyur tabikide bende zayiftim ince kemikliydim ileride kilo aliyor insan
hem messide eskiden cok küçükmüş hatta yasamaz bu cocuk demisler simdi dunyanin en iyi futbolcusu oldu.
kucuk gostermek onemli değil. yeterki saglikli olsun
Biraz büyüyünce geçer
Annnemde böyleydi ama geçmedi erkek kardeşimde var aynısı
Bu bir sorun değil ki, genetik özellik.
Anneannem ve dedemin ailesinde böyle bir sıkıntı yoktu
Annemde oldu ve kardeşimde var aynısı
Baba tarafından da kaynaklanıyor olabilir, atalardan gelen bir şey de olabilir. Bu sıkıntı edilecek bir şey değil bence.
Bence bir sıkıntı
Bakış açısına göre değişir ama bu sizin özelliğiniz, değiştirebileceğiniz bir şey değil.
Neden değişmez yaşıtlarına göre çok küçük kalıyor
Nedeni var mı? Bütün bir yapıyı bozmak mümkün olabilir mi? Hele söz konusu biyolojik yapıysa... Örneğin bir ağacın yapısı küçükse onu dev bir çınara dönüştürmek mümkün olabilir mi?
Her yapının kendi güzelliği var, şahsen ben beğeniyorum böyle bir yapıyı.
Ama minyon olan ben değilim kardeşim
Erkek kardeşim
Yapısal bir şey dediğim gibi. Tedavi edilmesi gereken bir şey değil.
Ama kemik yapısı çok ince aşırı ince
Anladım onu. Ne duymak istiyorsunuz da ben söyleyemiyorum?
Yani bunun bir sorun olduğunu düşünüyoruz
Bu bir sorun değil, daha net şeyler duymak için doktora gidip bilgi alabilirsiniz.
Teşekkür ederime
Küçük görünmek iyidir
Benim için değil erkek kardeşim bu durumdan muzdarip
Spor falan yap, şekillerdir vücudunu.
Sporla ilgisi yok ama
Nasıl? Anlamadım ki.
Benim erkek kardeşim 18 yaşında ama o kadar küçük duruyorki 18 yaşla hiç ilgisi yok ne yapmamız gerekli
Ergenlik sendromu geçer o
Geçmiyor iştee
Yaşınız 22 23 olsun geçer ayrıca spor yapın
Hayır geçmiyor annemde vardı aynısı geçmedi
Kalıtsalsa onunla yaşamayı öğreneceksiniz kendinizi sevin bir yeteneğinizi keşfedin o kulvarda yürümeye çalışın
Bende değil erkek kardeşimde var bu sorun
Vardır nasıl yani dedin şey ne oluyor
Yaş 18 ama yaşından çok küçük duruyor küçük vücut
Ne güzel isde çok isderim bende olsun di
Bende değil erkek kardeşimde var bu sorun
Anladim
Ne yapmamız gerekli
Bilmem canim ne rrk
Sevin sevin geç yaşlanacaksın
Erkek kardeşim ben değil
Aynısını söyle
Değil
nasıl yani
Benim erkek kardeşim 18 yaşında ama vücudu çok küçük kolları çok ince bacakları elleri küçük ayakları küçük
Bunun tedavisi olur mu
olur herhalde
Sıkıntı nedir peki
beslenme
Beslenme ile ilgisi yok küçükten beri böyle
beslenmeside bi şey eksik