7 sene icinde 5 kere ani kilo kayıplarım oldu ( 40-45-50 ) kilo civarında yüz hatlarımda çökme var Yüzüm bulldog denilen yüz gibi oldu bu durum psikolojimi çok bozdu sosyal hayatımda ciddi sorunlara yol açtı bunu düzeltmek icin ne yapmalıyım ya da düzelir mi?
Bulldog yüz ilk kez duyuyorum çok anormal bir yüz görüntün yok kilo alırsan belki kapanabilir ama çok takıyorsan yağ enjeksiyonu uygulamasını yaptırabilirsin
Vücudundan çok küçük yağ alıyorlar göbek bölgesi veya bacaktan bu yağları işlemlerden geçirip vücutla uyumlu hale getiriyorlar istediğin bölgeye bu yağları enjekte ediyorlar hem hacim kazandırıyor hem de doğal bir görünüm veriyor yağ vücudunun bir parçası olduğu için enfeksiyon riski de yok hayat boyu kalıcı bir işlem iyi bir doktora yaptırırsan memnun kalırsın estetik alanında kullanılan popüler bir uygulama yüz kırışıklıklarına dahil uyguluyorlar before after fotoğraflarına bakarsan daha çok bilgi edinmiş olursun
Ben bi ara 130a kadar düştüm günde sadece sıvı şeyler çorba falan. sonra bütün vücudum çöktü hemen yemeye başladım geri aldım kalıcı çok zor gibi mide ameliyatı şart offf
Valla kardesım cızdıgın yere de baktım yakınlastırıl yok gercekten yanı yuzunde bısey. Sen kafana takmıssındır belkı anı kılo kayıpları vs sarkma yapar bazı ınsanlarda ama yuz egzersızı yap falan en fazla rahat hossetmek ıcın estetıklede cozumu oluyo sarkmaların ama baktıgımd ben bısey goremıyorum gayet normal duruyo yuzun
Buyuk olasılıkla evet ama dısrdan bakınca bısey yok yuzunde rahat ol. Estetık ıslemler tercıhın olmasn Şu an yasın genc duruyo yuz yogası denen bısey var zaman ayırıp yaparsan sana psıkolojık olarakta ıyı gelır gunde bes dk zaman ayırman yeterlı olur