sırf iz kalmasın kapakları düzgün dursun diye açmıyorum artık..

sırf iz kalmasın kapakları düzgün dursun diye açmıyorum artık..

Ojem yok ama kolayı ağzımla açarım asdfs
bunu bende denemiştim shdjshdj
Yemişsin kapaklarını hep 😂
Cevap
3Cevap
Evet ama dişim ağrıyor sonra yapmıyorum artık erkek gücü var zaten hemen açıyorum bu aralar jahhsje
kızlar ve kadınlar yapıyordur bunu bence çünkü öyle düşünüyorum
Erkek olarak bana sag basparmaga siyah oje cok marjinal durur.
Dişlerm kıymetlidr
Pek gerek kalmıyor
Küçükken öyle açardım sıkıştığı için
Zor oluyor ya dişimle açmaya çalışıyorum 😂
Elin yok mu
Hayır
Hayır açmıyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar