Estetik oldum kime sorsam çok çirkin oldun diyor. Nasıl kurtulacağım bu kötü halimden?

burnumu ve dudaklarımı beğenmiyordum. burun ameliyatı oldum sonrada dudaklarım için ufak dokunuş yaptırdım biraz büyüdüler saçımı falan bpyadım herkes çok çirkin olmuşsun dedi depresyondayım

Estetik oldum kime sorsam çok çirkin oldun diyor. Nasıl kurtulacağım bu kötü halimden?
Cevapla