Örneğin boyunuz kilonuz vs…
Neleri değiştirmek isterdiniz?
Ben başlıyorum boyumu biraz kısaltmak isterdimmmm
#reda
Neleri değiştirmek isterdiniz?
Ben başlıyorum boyumu biraz kısaltmak isterdimmmm
#reda


Hayatım boyunca hep fittim ama son dönemler 3,5 kilo aldım yakın zamanda tekrar eskiye dönücem. Memnunum bunun dışında.
Kilodur alınır verilir allah karaktere zeval vermesin jdjdj
Evet gayet iym
♥️🤨
Cevap
31Cevap
Değilim. Daha az kıvrımlı olmak isterdim. Ama yanlış anlaşılmasın şikayetçi de değilim😅
Olursun sana inanıyorum jdjdj
Bu benim yapabileceğim bir şey değil genlerim böyle😅
Ben memnunum şu an için evet.. fit görünüyorum. aşırı şişmek de istemiyorum. zaten pp resmim eski.
Değilim. Şöyle tabiki gayet iyi ama ben daha farklı isterdim.
Neyi mesela
Memnunum hepsi istediğim gibi daha ne olsun sfssf
Aynalar kırılacak artık kdjjd
Oldukça memnunum. Birkaç ay öncesine kadar 3-4 kilo alma çabasındaydım. İstediğim kiloya da ulaşmış bulunmaktayım, tam istediğim gibiyim.
Basenlerimden kilo almak istemezdim mesela.
158 ım, 90 64 90 olculer, bel az daha ınce olup boyum uc dort cm daha uzun olsa olurdu sankı ama olmasada sevıyorum kendımı kabullenıyorum ben memnunum
boyum 1.70 kilomda 53 biraz zayıfım ve kas kütlemde az spora başlmak istiyorum ama bir türlü vakit yaratamıyorum
10 yıl önce olsaydı süperdim şimdi 70lik dede öyle 1 genetik hastalığım varki eritiyor beni 4-5 yıla mortingen şıtırayze
Değilim ama buna da şükür.
Kilo ve boy artması lazım
Memnun olduğumu söylersem yalan söylemiş olurum. Vücudunun her zerresinden mi nefret eder bir insan?
Boyum posum yerinde.
Göbeği biraz eritsem yeter.
Memnunum ama bacak boyumun biraz daha uzun olmasını isterdim.
Biraz daha boylu poslu olmak isterdim. Birde saçım dökülmesin
187 boy 90 kilo. 2 kilo fazlam var onuda verdikmi tamamdır
Valla her şey süper.. ama biraz zeka olarak düşük veya gamsız olmak isterdim
Senin yüz bu muymuş ya 😂
😃
Eskiden mükemmeldim evlendim boşandım evlilikle boşanma arasında tam bir Türk erkeği oldum
Evet memnunum
Dozerim benim djkdkd
Gayet memnunum. Bir sıkıntım yok. :D
Sen neden bu kadar kendinle barışıksın kxjsjsj sinirlendim😃😂
Barışık olmayacan da napacan :D Eskiden değildik de noldu dfd
Ben de boyumu biraz uzatmak isterdim..
Kaç ki
1.57
Bence gayet iyi ya memnunum ben 😂
Zorbalık yok
Hiç bir zaman aaaa😂
90 62 90 nım bebeğimm❤️🔥Çokk memnunjm benceee her kadın güzeldirr zatenn🌸
Evet
Boy 1,77 yerine 1,82 falan olabilir dı
Yapacak bir şey yok maalesef
Kendi mi seviyorum bu halim le
Fazlasıyla memnunum, seviyorum ölçülerimi.
Evet memnunum bayağı olgun ve büyük gözüküyorum
Boyumu değiştirmek isterdim.
Hem de fazlasıyla
Memnunum, beni rahatsız eden bir şey yok.
Evet memnunum
Değilim göbek gitmesi lazım.
Kilo atmak istiyorum en az 7-8 kg
184 73 kiloyum. Vucudum iyi belim sağlam 🤣
Boyum az daha uzun olsa dört dörtlüğüm :)
Ulan her şey tam da Sezar'a mı benzer :)
1.87 boy 85 kilo 18 cm gayet memnunum 😄
Seninde ne vücudun ne de yüzün güzel 😂
Keske gizli olmasan shhs
evet.. çok memnunum.
Hayırrrrrrrrrr
Gayet
Değil
Memnunun reda
Memnunum
Evvvet çok
Evet memnunum
Memnunum ya
Elhamdulillah
Memnunum
Aynen
Memnunum
Pek değil😬
Biraz kilo almak isterdim
Epeyce memnunum
Hayır değilim
yok.
Evet
170-61 memnunum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?