Göğüs gelişimim çok az oldu 11-12 yaşlarında kız çocuklarının yeni yeni belirginleşir ya tıpkı öyle limon kadar bir şey ortasından tır geçer kamyon geçer özgüvenimi aşırı etkiliyor aşk yaşamama engel bir durum gibi görüyorum sonuçta dış görünüş de bir yerde önemli insan hoşuna gitmeyen birine de duygusal olarak bir şey hissedemez. Kendimi kadınsı hissedemiyorum evlensem bile hep yetersiz olacağım gibi geliyor eşim için hiç olmazsa en azından 75b bedeni destekliyle de olsa kurtaracak kadar bir memem olsa yine o kadar takmayacağım 70 beden bile yoktur belki de kadınsı değil vücudum, silikon da pek sağlıklı değilmiş sanırım ne yapıcam bilmiyorum. Bir tavsiyeniz var mı
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
Allah başka dert vermesin. Silikon yaptırırsın araştırıp iyi bi yerde sorun olmaz
Yaptırmazsam sorun olur demek ki
Bu ilerde sorun olur ameliyatla düzelecek bir şey dert etme
Ne tarz sorun olur
Cinsel ilişkide erkekler göğüs emmek ister sonuçta
Allah böyle yaratmış napayım
Ya tabi ama ne bileyim bu işin evlilik boyutu var yani tedavisi tıbbı var
Kimse için kendimi değiştirmem
O zaman seni seven de öyle sevsin. Yanlış anlamasan hiç mi büyük değil ya
Yani böyle top gibi değil limon kadar işte ufak bayağı
Uçları nasıl. Ayrıca sen fazla abartiyorsun da olabilir limon kadar da olsa sırıtmaz yani gene eşinin eline avucuna sığacak cinsten
Abartmıyorum bu arada ayrıca meme çocuğu emzirmek için var olan bir organ erkeğin beğenisine sunulmak için değil emmek ister falan diyorsun ya
Yaa insan fıtratındaki görevini es geçtim orası öyle ama mesele kızlar da erkeklerin popona göğüslerine falan her yerine bakıyor benim anlatmak istediğim senin mutlu olduğun partnerin begenelrine uygun olman sadece
Ben bakmıyorum hiç öyle takıntılarım da olmadı penis uzunluğu falan sevdikten sonra benim için önemli değil sağlıklı penis boyu olduktan sonra
Haha kesinlikle haklısın ama işte böyle göğüslerin ayrı bir cazibesi var bende büyük olmasi değil benim için mesela ayrıca bir erkeğe senin penisin ne kadar küçükmüş dersen çok pis bozmuş olursun işte senin için bur anlamı yoksa da erkek için var. Özelden konussaydik yaa böyle herkes okuyor çok garip 😅😅
Bir de seven cidden her şeyiyle kabul ediyor bizim bir akrabamızın kadın bu arada saçları genetik olarak çocuk yaşta dökülmüş kadının hiç saçı yoktu keldi kapalıydı ama evlendi
Bak farkedersen hep hakveiryorim ama genel geçer şeylerden bahsediyorum ben. Onun öyle olması herkesin öyle olmasi anlamına gelmiyor canım
Ona bakarsan sen de kendi fikirlerini söylüyorsun genelgeçer olarak görüyorsun kendi fikrini. Herkes senin düşündüğün gibi mi düşünecek?
Ben de herkes gibiyim sonuçta senin için dimi
Evet öylesin de sen kendi fikrin dünya gerçeğini belirler gibi konuşuyorsun kusura bakma da senin anlattıkların da birer bakış açısı benim de öznel şeyler hepsi herkes farklı bakar.
Ben senin için herkes gibiysem herkes içinden sadece bur sesim ben canımın içi. Keşke özelden daha güzel tartissaydik bazı şeyleri 😌
Öyleysen neden genelgeçer falan diyorsun kendi laflarına kime göre neye göre genelgeçer?
Mantıklı düşündüğünde genel geçer düşünceler olduğunu göreceksin başka insanlara da sor neyin genel geçer olduğunu daha iyi anlarsın
Ben kimsenin şu kızın göğsü şöyle kalçası şöyle diyip evlenmekten vazgeçtiğini veya evlenmek istemediğini görmedim ama sen bilirsin
Seninkiler de güzeldir ya limon gibi de olsa emilir sjjsjjjsj dert etme
Çok dert ettiğimden değil ama senin konuşman bir defa benim mantıklı düşünüp düşünmediğimi belirleyecek olan sen misin hayırdır
Öyle bir şey dediğimi nerden ima ettin limon memelerinden mi hayırdır
Ahaha okumuyor musun herhalde mesajları kgfkdlkdk
Mantıklı konuşup konuşmadığını değil kararı ben verecek olan kişinin ben olduğumu ima ettiğini nasıl çıkardın anlamdım yani
Biraz mantıklı düşünürsen anlarsın genelgeçer olduğunu diyorsun. D mantıklı düşünmüyorsun diyorsun işte jdjdjd bunun kararını sen mi veriyorsun onu diyorum
Neyse valla yendin beni pes oldu mu 😌😌😌
Öz*le gel burdan konuşmayalım
Haklı çıkmaya çalışma gibi bir çabam yok sadece senin böyle kendi fikirlerin dünya gerçekleriymiş gibi bir tavır alıp konuşma tarzın beni sinir etti o kadar
Seni sinirlendirdiysem ne mutlu bana
Özelden niye konuşacam ben senle
Senle tartışmaktan mutlu oldum şahsen güzel bir dostluğumuz olur 🙃😀
Tedavisi var falan diyorsun tedavilik bir şey değil ki bu sağlık sorunu değil bu bile sözüne değer vermemem için sebep hadi iyi günler
Tedavilik bir şey değilse o zaman niye bunu dert edip burada paylasiyorsun iyi günler fıstığım
Değiştirmek istemediğimi zaten belirterek sordum soruda fmndkdk
O kadar konuştuk valla unutmuşum sjjsjsjsj limon memelim🤪🤪🤪🤪
Erkeklerin isteğine göre bir şey yapmıyoruz
Ben kadınların isteğine göre yapıyorum 😀😀😀😀
Kanka bi ameliyata bakar inan dert edilecek şey değil
Ameliyat olmam
Kanka düzeltmenin tek yolu bu ya da böyle mutlu olacaksın
Hayatıma birini alsam sorun olur gibi geliyor
Olmaz olmaz öyle seven de var
Bunun için özgüvenin olmaması saçma bence küçük olması daha güzel kafana takma bu kadar
Limon kadar bir şey diyorum ortasından kamyon geçer yok bildiğin gölge şeklinde çatal bile yok
Hahah abartma sende o kadar otomobil falan de bari belli zamanlarda şişlik olmuyor mu zaten birde şimdi limon olabilir biraz daha zaman geçince hormonlardan büyür biraz daha hem limon olsa ne olacak olsun
Birisi sorun olur ileride ama ameliyatla düzelecek bir şey demiş
Ya boşversene niye sorun olsun zaten ileride ilişkiye girince hormonlardan falan da büyüyor hem kocaman olduğunu düşün nasıl rahat edebilirsin edemezsin
Kocaman değil de normal veya küçük olsa da normal bir küçüklükte olsa takmayacağım o kadar da öyle değil işte
Bilmiyorum belki de küçük olmasından yana haklı olabilirsin ama sorun değil küçük daha iyidir
İşte benimkisi anormal küçük
Benimki kadar mı sjjsjs abartıyor gibisin küçük olabilir destekli kullan küçük olması güzeldir
Ünlü kadınlarında bazılarının neredeyse hic yok, ya da voleybolcular bilmem neler. Her gün tv karşısındalar bilmem neler.. onlar bunu dert etmiyor ds sen neden ediyorsun
Bende küçükler ben bu yüzden ileride ameliyat olmayı dusunuyorum
Benimki normal küçük de değil yok gibi bişey çok takıyorum ya evlenmeme fikri bile var bu yüzden aklımda kim ister ki memesi olmayan kızı
Bence de memeler çok onemli daha seksiler , Bence sende ameliyat olabilirsin
Kendini sev libidonu geliştir memelerin bir şekilde hallolur...
Tavsiyemiz yok değiştirmeyeceğin şeyler için üzülmeyi bırak
fotoğraf olarak görüp değerlendirmek lazım tabi
bir şey olmaz seni seven böyle sevsin.
Sadece bu yok ki başka kusurlar da var
Kim tamki
Bu kadar kusur yok kimsede
Yapmaaa kendine haksızlık etme seni seven böyle sevsin.
Ben burada dış görünüşünde çok kusur olan biriyle evlenir miydiniz diye soru sormuştum evlenmem diye cevap verdi herkes
Kalp güzelliğini bilmeyen yüz güzelliğinden ne anlar sen boş ver onları.
Yoo ben dış görünüşe bakmayan görmedim
Ben bakılmaz demedim sadece kalp güzelliği daha iyi. Benceee
Dışı kötü ama?
Ben yemek yerken görünüşüne bakmıyorum tadı önemli.
Görünüşüne de bakıyorlar insanların çoğu
Ben gurme değilim.
İlerde büyüyor... Kafana takma bence
Büyümüyor 12 yaşımdan beri aynı
Evlendiğim zaman ilk hanımın ki de seninki kadardı. Sonra çocuk doğurunca kocaman oldu
Olsun seninde kalbin güzeldir belk8
Böyle dediğine göre demek ki sorub
Emin ol onun da seveni var
Onu sevende var bence öyle düşünme
Değişik yöntemleri var aslında
Tek derdin bu olsun
Yoo başka sorunlar da var
Bence dert edilcek durum değil
Tahta bildiğin ama normal küçük olsa umursamam da
Büyür ya zamanla
Büyümüyor
Yaşın genç
Silikon taktır
Kolayı var dert etme