Erkekte sakal sevmem genelde erkek ve kadınlar sakalın çok iyi olduğunu savunur. Kadında da dolgun hatları hiç beğenmem. Tabi ki tamamen kişisel fikirlerim.
Sarışın ve renkli gözlü kız için ayılıp bayılanlara şaşıyorum, benim için sıradanlar. Sadece fiziksel özellikleri yüzünden birini seven kadın/erkek bana sığ geliyor. Sevgi demek kaşındaki insanın eksikliğini dahi begenmek demektir. Hiç kimse dört dörtlük değil hepimizin ufak tefek olsada kusurları var ve işte bu kusurlar yüzünden tercih ediliyoruz veya edilmiyoruz.
Her kadının kendine has bir özelliği olduğuna inanıyorum toplumun güzellik algısına yetişmek kolay değil herkes zevk duyduğu hoşuna gittiğini kolayca dile getirmekte güçlük çekmiyor ve karşı tarafı kabullenmek yerine zevkimize göre kişiselleştiriyoruz gözümüze hoş geleni tasarlıyoruz karşı tarafın bireysel görünüşün bir önemi olmadığını gösterir bizler erkekler ve kadınlar bu gereksiz güzellik algısına köle oluyoruz birilerine güzel gelmek hoş görünmek ilgi manyağı haline getiriliyoruz benliğimizi evet bu benim demek yerine neden olmasına geçinliyor hoşuma gitmeyen güzellik algısı savurgan olan toplum zihniyetleri
Her insanın güzellik algısı kendisine has ve farklıdır her çiçek aynı renkte olsa ne de sıkıcı olurdu değil mi sadece sarı ve mavi çiçekler değil kırmızı siyah mor pembe yeşil mavi çiçeklere de bakmalı insan herkes aynı olsaydı bu heyecan kalır mıydı? Sanmıyorum ☺
Çok uzun tırnaklar. Kemeri olmayan bir burun (Ameliyat yaptırıyorlar). Aşırı zayıflık yani kadınsı hatlar olmayacak kadar. Crop giymek. Büstiyer adı altında sütyen giymek. Çok dar tayt giymek. Özgürlük adı altında teşhircilik denecek kadar açık giymek.
Bunlar sadece aklıma gelenler. Tüm bunlar kadınları bir obje haline getiriyor.
Asla dövme ve pirsing sevmem Büyük göğüs ve Büyük kalça sevmem Botoks dudak dolgusu vs sevmem Bukleli saç okey kıvırcık sevmem Doğalım diye kıllarını almama modası çıktı midem bulanır 🤢🤮🤢 Kalın kaş sevmem Kaşını full aldırıp güzellik merkezinde sahte kaş yaptıranı sevmem Takma tırnak sevmem Takma kirpik sevmem Takma saç sevmem
Bana göre orijinal tırnak uzatılıp ona oje sürülmeli. Bana göre fizik kum saati fiziği olmalı Bana göre saçlar uzun olmalı
Çok zayıf erkek sevmem mesela yanımda güçlü dursun isterim. Göbekli de olmasın ama biraz yapılı olsun.
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Hanımefendilerin her birinin ayrı tarzı vardır her tarzı da beğenen ayrı beyefendi vardır. Ben sade kendi halinde kanaatkar hanımefendileri severdim. Ama onlar da sadece havalı beyefendileri seviyor. O nedenle herkese güzel bulduğuyla mutluluklar. Ben de yalnız yaşamayı güzel buluyorum. ☺
Aşırı kas, dudak dolgusu elmacık kemiklerw dolgu abartı botoks ( mimikler insana güzellik katar bunlar gitmemeli) sadece dudak hareket ediyor coğu uzaylı gibi ben erkek olsam bakmam hiç birine..
Aşırı estetikli abartili dudak dolgulu kadınlar çok itici Aşırı makyaj yapanlar ( makyajsz hali başka makyajlı başka gbı olanlar) Erkekde aşırı zayıflık veya aşırı kilo Erkekde aşırı kas ve uzun saç
Dudakları büyük göstermek için boyayı taşırarak sürmeleri, teni bronzlastimaları (yanık gibi duruyor😄) güzelken estetik yapıp güzelliğini bozmaları, tırnakları cadı gibi uzatmaları çok iğrenç. Bunları yapmasalar daha güzel kalırlar bence.
Doğal sarışınlık ve renkli gözlülük (kadında ya da erkekde) Erkeklerde aşırı kaslı vücut Kadınlarda şişkin elmacık kemiği, dolgulu dudaklar Normalden büyük göğüs en itici gelen şeyler
Buyuk kalca, kalin bacak, agir manyaj aklima gelenler bunlar simdilik.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Ya nasıl desem bilmiyorum ama kadınlar ve erkekler o kadar sıradanlaşmış durumdalar ki. Özellikle kadınlar. Hepsi aynı giyiniyor, aynı yüze, saça ve mimiklere sahipler, aynı şekilde yürüyorlar falan. Keza erkekler de öyle. Saçma bir güzellik algısı herkes kuyruğa takılmış belirli tip olmak için. Mesela bana da bunlar cazip gelmiyor
sarışın kızlardan neden bilmiyorum ama korkuyorum böyle görünce Allah var çok güzeller çok şıklar hiçbiriyle de kötü bir travmam yok ama beni korkutuyor