Yorumlara öyle bir göz gezdirdim de ne zaman acaba karşısındaki insanın fikirlerine saygı duyacaklar merak ediyorum, sizde fikrinizi seslendirin ama yok hayır olamaz diye çıkışmayın artık.
0
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Kimseye hayir olamaz diye cikismiyorumki. Bu arada fotodaki sensen cok iyi kiyafet tarzin🤗 boy ve kg kac senin
Ben de beyaz tenliyim hatta bembeyaz minyon hafif balik etli etim yumuşacık eskj sevgilim sana dokununca içim gidiyor seni alıp içime sokasım geliyor diyordu
Ben 160 42 kiloyum kilo almaya çalışıyorum herkes yemek yedirmiyolarmı falan diyor kilo almaya çalışıyorum normalde 40tım ama kötü durmuyo bence gayette sağlıklıyım gıcık oluyorum valla