Öncelikle yargılamazsanız sevinirim. Üst bacaklarda kıl yoğunluğu çok az hiç yok gibi hatta yeni çıkanlar var ama alt kısım neden?

Alt kısım neden bu kadar yoğun ya. Hormon bozukluğun var demeyin çünkü üst bacakta hiç yok gibi bir şey neden bu kıllar eşit oranda dağılmıyor da altta aşırı fazla. Bu anormal bir durum mu

Neden almıyorsun da demeyin çünkü şu an ilaç kullanıyorum ağda yapmam yasak
Öncelikle yargılamazsanız sevinirim. Üst bacaklarda kıl yoğunluğu çok az hiç yok gibi hatta yeni çıkanlar var ama alt kısım neden?
Öncelikle yargılamazsanız sevinirim. Üst bacaklarda kıl yoğunluğu çok az hiç yok gibi hatta yeni çıkanlar var ama alt kısım neden?
Güncellemeler
+1 yıl
Erkek bacağı olsa üst kısımlar öyle mi olur sizce
Öncelikle yargılamazsanız sevinirim. Üst bacaklarda kıl yoğunluğu çok az hiç yok gibi hatta yeni çıkanlar var ama alt kısım neden?
Cevapla