Alt kısım neden bu kadar yoğun ya. Hormon bozukluğun var demeyin çünkü üst bacakta hiç yok gibi bir şey neden bu kıllar eşit oranda dağılmıyor da altta aşırı fazla. Bu anormal bir durum mu
Neden almıyorsun da demeyin çünkü şu an ilaç kullanıyorum ağda yapmam yasak
Güncellemeler
+1 yıl
Erkek bacağı olsa üst kısımlar öyle mi olur sizce
Öncelikle yargılamazsanız sevinirim. Üst bacaklarda kıl yoğunluğu çok az hiç yok gibi hatta yeni çıkanlar var ama alt kısım neden?
Evet evet biliyorum erkek bacağı gibi zaten ama neden özellikle aşağı kısım böyle bilmiyorum en fazla yoğun olan kısım burası. Hani diğer yerler de buna benzer olsa tamam dicem ama yok yani Genel anlamda yok Neden burası böyle çok absürt
Öyle olsa hormon bozukluğu derim ama cidden yok yani. Hatta keşke diğer yerlerde böyle olsaydı bari ya da bu kadar olmasa bile olsaydı biraz. Lazer falan kıl az seyrek olunca etki etmiyormuş
Vücudun kıl oranı konusunda erkek vücuduna benzemeye başlamış 😄 Umarım bir tek bacaklarında kıl oranı böyle yüksektir. Vücudunun her yeri böyle kıllıysa ve almıyorsan gerisini düşünemiyorum 😄
Kıçımda yok hiç. Ben de buna anlam veremiyorum diğer bölgelerde nerdeyse hiç yok denecek kadar seyrekken bilek kısmı nasıl öyle olabilir. Yukarı doğru baya azalıyor aşağıda fazla bi
Bak inanmayacaksın ama bir erkek olarak benimde ayak bileğimde kıl yok bacaklarımın ve baldırlarımın geri kalanı kılla kaplı. Seninkinin tam tersi konumdayım
Yani ama böyle dolaşmaktan iyidir ya da lazere git bir şey yap böyle durulmaz Allah korusun kaza gecirsen bir şey olsa hep bacaklarını böyle görecek doktor günah ta yani
Üstü almadım ki. Alınmadığı halde daha az onu anlatmaya çalışıyorum. Altla üst arasında neden bu kadar fark var diye. şu an alamıyorum alabilsem zaten alırım hiç kalmaz
Ana Sayfa > Güzellik & Bakım > Sorular > Öncelikle yargılamazsanız sevinirim. Üst bacaklarda kıl yoğunluğu çok az hiç yok gibi hatta yeni çıkanlar var ama alt kısım neden?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
Nolur biri bana bunun erkek bacağı olduğunu söylesin
Şhlgşnlgşgölg of
Vücudum öyle değil ama bilek kısmım öyle ne yapaym
Benim bacağım gibi bacak böyleyse gerisini düşünemiyorum
Değil diyorum ya sadece o bölge yoğun saçma bi şekilde
Sen erkeksin değil mi
Evet erkeğim de
Maalesef maalesef değilim aa kadınlar almasın da görün siz o kılları gikgşglg
Off sus tamam söyleme sdd
Ağdaula alınmış halini görseydiniz bu haline inanmazdınız
Kadınlar doğuştan kaymak gibi mi sanıyosunuz şhlgşgllg
O halini at lütfen bu görüntüyü unutayım sdd
O haline bayılıyorum hşkgşg bembeyaz kaymak gibi olan görüntü çok hoş
Bakimm
Sen al seninki de öyle olur hilgşglf
Oldu canım
Pürüzsüz olur bak güzel oluyor
Puruzs olur ama kadın bacağı ayrı bence
E şimdi bunu erkek bacağı sandın sen
Alınmış haliyle cidden alakası yok
Dediğim gibi güzel duruyor
Yani sen de dene demek istiyorum şhlfşgl
Bu cidden iğrenç duruyor
Evet evet biliyorum erkek bacağı gibi zaten ama neden özellikle aşağı kısım böyle bilmiyorum en fazla yoğun olan kısım burası. Hani diğer yerler de buna benzer olsa tamam dicem ama yok yani
Genel anlamda yok
Neden burası böyle çok absürt
Çok fark var vücudun geri kalan kısımlarıyla
Bilmiyorum ya geneli kıllıdır bence bazı kadınlar öyle aşırı kıllı oluyor
Öyle olsa hormon bozukluğu derim ama cidden yok yani. Hatta keşke diğer yerlerde böyle olsaydı bari ya da bu kadar olmasa bile olsaydı biraz. Lazer falan kıl az seyrek olunca etki etmiyormuş
İlk resimde de mesela hiç alınmamış ama arada ne kadar fark var yukarı çıktıkça azalıyor hatta üst kısımda hiç yok nerdeyse
Kimseyi böyle görmek istemem libido killer tam
Şhlgşg gece vakti paylaşmalık
Mecburi durumdan dolayı böyle zaten yoksa ağdayla çok da güzel temizleniyor
şu an bana en seksi halini borçlusun
Şhlgşşg yok
Bakmasaydınn
Benim bile hoşuma gidiyorsa erkekleri anlıyorum ama gşgllg
Ne bileyom mecbur baktim
Giydiğin pantolon tayt mayt üsteki kılları yoluyot aşağısı daha geniş olduğu icin yolmuyot
Sanmıyorum ya
Peki
Kız mısın yoksa erkek misin ona göre yorum yapacam 😄
Erkek değilim ya şhlgş
Vücudun kıl oranı konusunda erkek vücuduna benzemeye başlamış 😄 Umarım bir tek bacaklarında kıl oranı böyle yüksektir. Vücudunun her yeri böyle kıllıysa ve almıyorsan gerisini düşünemiyorum 😄
Değil işte diğer bölgelerde yok bi burası böyle erkeklerin komplesi böyle oluyor
Nasıl yani vajinanda ve kıçında kıl çıkmıyor mu 😄
Kıçımda yok hiç. Ben de buna anlam veremiyorum diğer bölgelerde nerdeyse hiç yok denecek kadar seyrekken bilek kısmı nasıl öyle olabilir. Yukarı doğru baya azalıyor aşağıda fazla bi
Bak inanmayacaksın ama bir erkek olarak benimde ayak bileğimde kıl yok bacaklarımın ve baldırlarımın geri kalanı kılla kaplı. Seninkinin tam tersi konumdayım
Olabile doğrudur ama benim diğer kısımlara göre yoğun olması anlam veremediğim bi şey nedense böyle
Abla biri erkek bacağı diğer kız
Ama ergenken benimde öyleydi
İkisi de aynı
Almasan öyle kalır yani geçmez
Bi kuzenimin böyle çıkıyodu sjsn
Tamam üst altı idare edelim ama ayak bilek ve tabanını ne yapacaz😂
Ayak bilek tabanı derken
Erkekler lütfen dişlerinizi fırçalayın diyen kızların cv: 😂😂
Detayı oku detayıı
Mecburi şu an sağlığımdan daha önemli değil
Dalga geçiyorum kanka direkt dalga yani de, dediğin gibi sağlığından önemli değil. Çözümünü bilmiyorum, genetiktir
Ama epilasyon aleti denen birsey var onu kullanmanı tavsiye ederim
O da yasak derim hassas olduğu için
Ne ağda ne epilasyon
2-3 ay böyle maalesef
Jilet kullan en basiti böyle olmaz ki
Daha çok kalınlaştırmaz mı o
Yani ama böyle dolaşmaktan iyidir ya da lazere git bir şey yap böyle durulmaz Allah korusun kaza gecirsen bir şey olsa hep bacaklarını böyle görecek doktor günah ta yani
Lazere zaten gidicem ama diyorum ya doktor yasak dedi. Deriye kalıcı hasarı olurmış. Kaza geçirsem de onu düşünmem açıkçası yani
Anladım siz bilirsiniz
Kızım ilac kullansan bilr jşletle alsana orman gşbş yapacagına
Jiletle daha çok kalınlaşmaz mı sanki
Olum benden fazla kılı var mk
Yalancı
Valla lan
Erkek bacağı len bu git başkasını kekle
Şhlgşg valla değil
Alt niye öyle o zaman aldım mı hepsini almıyor msun
Üstü almadım ki. Alınmadığı halde daha az onu anlatmaya çalışıyorum. Altla üst arasında neden bu kadar fark var diye. şu an alamıyorum alabilsem zaten alırım hiç kalmaz
Bı alsan aslında sütun gibi bacaklar ortaya çıkar mı.
Benim bacaklarda bu kadsr yok
erkek bacağı gibi
Erkek bacağı bence
Bu ne erkek mi 🤦
Erkek bacağı bu
Benim bacağımla aynı
Ohaa tam kabus
Bu erkek
Çim biçme makinası lazım
@Amy_Lee Kfjgjjf
Benim bacağım bu aminüm mavili
Ne ilacı
erkek bu