Dün bir soru gördüm erkekler dış görünüşe gercekten bu kadar mı önem veriyor?

Evlenmiş karısı kilo alınca soğudum saldı vs diye aldattım dedi. Kadına da bakımlı ol kilo ver diyormuş. İyide kadım çocuk doğurmuş veremiyor demek ki ne bileyim üzüldüm. Bütün erkekler böylemi. Çocuk verdi bana ondan bu halde diye düşünmeyip direk niye kilo aldın ya da neden oran buran sarktı diye yargılar lar mı diyelim kilo verdi kadın doğum sonrası illa vücut değişiyor göğüs vs erkekler bunu çokmu problem yapıyor?

Dün bir soru gördüm erkekler dış görünüşe gercekten bu kadar mı önem veriyor?
Cevapla