Kalıcı makyaj hakkında ne düşünüyorsunuz, yaptırılır mı?

Kalıcı makyaj hakkında ne düşünüyorsunuz, yaptırılır mı?

Ben yaptırdım eyeliner yaptırdım kısa oldu uzatmak istersen tekrar gel dediler öyle kaldı ipek kirpik yaptırmıştım ömrü 1 ay dedi yine 1 kereliğine heves için yaptırmıştım yaptıran tekrar yaptırıyormuş yok gibi hissettikleri için ama ben rahat edemedim su değmemesi gerekiyor göz yaşı bile değmemeli kaşımaman gerek yani duşu bile kafanı eğerek alman gerekiyor ne anladım ben bu işten rahat duş alamıcaksam
Cevap
0Cevap
Hayır düşünmedim yaptırılamaz bence yani alerjik malzemeler hepsi 1 gün geçince silmeyince makyajı hemen alerji oluyor gözlerim
Evet düşündüm
Dudagima renk verdirdim sadece
kalıcı makyaj duymadım hiç
Ben yapmam
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?