Salisilik asit glikolik asit gibi asitleri sürdükten 10 15 dakika sonra duru suyla yüzü yıkamak gerekiyormuş doğru mu?

Bugün bi eczacı instagramda söylüyordu mantıklı geldi ama benim kullandıklarımda zaten aha bha oranı yüzde 2 3 yıkamama gerek var mı normalde toniği sürüp biraz bekleyip üzerine nemlendirici sürüyordum hangisi mantıklı?

Salisilik asit glikolik asit gibi asitleri sürdükten 10 15 dakika sonra duru suyla yüzü yıkamak gerekiyormuş doğru mu?
Cevapla