Güzellik & Bakım Kızlar lazere gittikten sonra kılların hızlı dökülmesi için ne yapıyorsunuz özellikle yüz için soruyorum? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler+1 yıl Cevap veren herkese çok teşekkür ederim Kızlar lazere gittikten sonra kılların hızlı dökülmesi için ne yapıyorsunuz özellikle yüz için soruyorum? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Ben 2 senedir gidiyorum lazerdrn sonra hiçbir işlem yapmıyorum sadece lazere gideceğim gün jiletlr alıyorum 0 30 Yorumla Soran +1 yıl Ya ben hızlı dökülsün diye soruyorum yüz için gidiyorum ama asla bitmeyecek gibime geliyor Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Hormonlarında sıkıntı yoksa biter demeyimde azalır brn tüm vücut gidiyorum Yorumla Soran +1 yıl Hormonlarımda sıkıntı yok ama ben takmıştım yüzüme cımbız vurdum bazı yerler kalınlaştı 10. Seansım olacak bayağı azaldı ama bitmedi işte:( Yorumla Cevap sahibi +1 yıl İnşallah biter ama 10 senasta bitmez azlama olur ben 2 senem olacak gidiyorum neden sadece yüz için gittin sen Yorumla Soran +1 yıl Acısına dayamıyorum o yüzden ayrı ayrı gideyim dedim yüzüm azalınca kola filan da gidecem Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Anladım bazıları için öyleymiş. ama ben acı çok hissetmiyorum direk tim vücutla başlamıştım Yorumla Soran +1 yıl Teşekkür ederim cevapladığın için Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Rica ederim merak ettiğin varsa sorabilirsib Yorumla Soran +1 yıl Bir de hangi lazere gidiyorsun Yorumla Soran +1 yıl Ben biraz takıntılıyım da bitsin istiyorum bir de kötü bir görüntü oluyor Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Buz lazere gidiyorum Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Bende aşırı takıntılıyım tüye kıla Yorumla Soran +1 yıl Etkili mi sence Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Bence şu an bana iyi geldi yani nasıl anlatsam pürüssüzüm şu an Yorumla Soran +1 yıl Ya ne kadar güzel asla bitmez bunu biliyorum çevremdekiler de söyledi inşallah bayağı azalır da kurtuluruz Yorumla Soran +1 yıl Sen bayağı uzun gitmişsin Yorumla Soran +1 yıl Ben biraz sabırsızım:) Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Evet ama sabır lazım şu an ağdamı kullanıyorsun ne yapıyorsun Yorumla Soran +1 yıl Yüz için lazere ince kıllar için q switch lazer yapıyorlar bir de inşallah o da iyi gelir bir de jilet kullanıyorum Yorumla Soran +1 yıl Ben bir kere ağda yaparken az kalsın bayılacaktım o yüzden korktum kollarımı jiletle alıyorum oraya da gidecem ama sırayla işte Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Anladım ben epilasyona gidrne kadar tüm vücut ağda yaptırıyordum kuaförde Yorumla Soran +1 yıl Ya cidden çok teşekkür ederim uzun zamandır takmıştım bu konuya iyi oldu 💜 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Bence takma daha neler var dün arkadaşımı gördüm bacağını erkek kılından beter takmayanlar var misal Yorumla Soran +1 yıl Demi ama insanlar bir garip bakıyorlar gibime geliyor benim düşüncelerim de olabilir çok taktığım için böyle de görüyor olabilirim ama aşmayı düşünüyorum Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Açık mısın kapalı mı peki Yorumla Soran +1 yıl Açık Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Takman normal ben kapalıyım Yorumla Soran +1 yıl Kışın iyi de yazın zor oluyor Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Aynen ama kıyacetler rahat bizler için ama açıksan açık giyiyorsan tüy sorun Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Rica ederim Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Alexandrite lazer azaltiyor baya ve kese yapabilirsin 0 6 Yorumla Soran +1 yıl Ben buz lazere gidiyorum ona da iyi diyorlar ama çok acıtıyormuş Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Yok buz lazer etkili degil Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Kil kokunun derinine gitmiyor buz lazer estetisyenim anlatmisti Yorumla Soran +1 yıl Bilmiyordum bunu daha başladım devam edeyim yüze kola filan alexandrite giderim Yorumla Soran +1 yıl Teşekkür ederim cevapladığın için Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Rica ederim ☺️ Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Geçen burada duymuştum. Banyoda veya saunada kese ama o da aşırı tahriş eder bence. 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Evet tahriş edebilir sağ ol Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Bende lazere gitmeyi düşünüyorum kalıcı etki sağlıyormu? 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Bence sağlamıyor ama azaltıyor Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Acı çok oluyormu peki Yorumla Soran +1 yıl Ben yüze gidiyorum acıyor cidden acı eşiğine bağlı bir de gittiğin alete herhalde Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Cevapların için teşekkür ederim. 💙 Yorumla
Rihletvaveyla Takip Et Xper 5 Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Kese yap dökülen hemen dökülüyor zaten 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Tamamdır deneyeyim biri daha söylemişti buradan teşekkür ederim Yorumla Rihletvaveyla +1 yıl Rica ederim Yorumla
Yaleleyyalelee Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 99% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 383 cevap paylaştı. Kese yapacaksın 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Teşekkür ederim Yorumla
ÇevikBir Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Jiletle traş ol bol köpüklü 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Daha da artırmaz mı? Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Ben 2 senedir gidiyorum lazerdrn sonra hiçbir işlem yapmıyorum sadece lazere gideceğim gün jiletlr alıyorum
Ya ben hızlı dökülsün diye soruyorum yüz için gidiyorum ama asla bitmeyecek gibime geliyor
Hormonlarında sıkıntı yoksa biter demeyimde azalır brn tüm vücut gidiyorum
Hormonlarımda sıkıntı yok ama ben takmıştım yüzüme cımbız vurdum bazı yerler kalınlaştı 10. Seansım olacak bayağı azaldı ama bitmedi işte:(
İnşallah biter ama 10 senasta bitmez azlama olur ben 2 senem olacak gidiyorum neden sadece yüz için gittin sen
Acısına dayamıyorum o yüzden ayrı ayrı gideyim dedim yüzüm azalınca kola filan da gidecem
Anladım bazıları için öyleymiş. ama ben acı çok hissetmiyorum direk tim vücutla başlamıştım
Teşekkür ederim cevapladığın için
Rica ederim merak ettiğin varsa sorabilirsib
Bir de hangi lazere gidiyorsun
Ben biraz takıntılıyım da bitsin istiyorum bir de kötü bir görüntü oluyor
Buz lazere gidiyorum
Bende aşırı takıntılıyım tüye kıla
Etkili mi sence
Bence şu an bana iyi geldi yani nasıl anlatsam pürüssüzüm şu an
Ya ne kadar güzel asla bitmez bunu biliyorum çevremdekiler de söyledi inşallah bayağı azalır da kurtuluruz
Sen bayağı uzun gitmişsin
Ben biraz sabırsızım:)
Evet ama sabır lazım şu an ağdamı kullanıyorsun ne yapıyorsun
Yüz için lazere ince kıllar için q switch lazer yapıyorlar bir de inşallah o da iyi gelir bir de jilet kullanıyorum
Ben bir kere ağda yaparken az kalsın bayılacaktım o yüzden korktum kollarımı jiletle alıyorum oraya da gidecem ama sırayla işte
Anladım ben epilasyona gidrne kadar tüm vücut ağda yaptırıyordum kuaförde
Ya cidden çok teşekkür ederim uzun zamandır takmıştım bu konuya iyi oldu 💜
Bence takma daha neler var dün arkadaşımı gördüm bacağını erkek kılından beter takmayanlar var misal
Demi ama insanlar bir garip bakıyorlar gibime geliyor benim düşüncelerim de olabilir çok taktığım için böyle de görüyor olabilirim ama aşmayı düşünüyorum
Açık mısın kapalı mı peki
Açık
Takman normal ben kapalıyım
Kışın iyi de yazın zor oluyor
Aynen ama kıyacetler rahat bizler için ama açıksan açık giyiyorsan tüy sorun
Rica ederim
Alexandrite lazer azaltiyor baya ve kese yapabilirsin
Ben buz lazere gidiyorum ona da iyi diyorlar ama çok acıtıyormuş
Yok buz lazer etkili degil
Kil kokunun derinine gitmiyor buz lazer estetisyenim anlatmisti
Bilmiyordum bunu daha başladım devam edeyim yüze kola filan alexandrite giderim
Teşekkür ederim cevapladığın için
Rica ederim ☺️
Geçen burada duymuştum. Banyoda veya saunada kese ama o da aşırı tahriş eder bence.
Evet tahriş edebilir sağ ol
Bende lazere gitmeyi düşünüyorum kalıcı etki sağlıyormu?
Bence sağlamıyor ama azaltıyor
Acı çok oluyormu peki
Ben yüze gidiyorum acıyor cidden acı eşiğine bağlı bir de gittiğin alete herhalde
Cevapların için teşekkür ederim. 💙
Kese yap dökülen hemen dökülüyor zaten
Tamamdır deneyeyim biri daha söylemişti buradan teşekkür ederim
Rica ederim
Kese yapacaksın
Teşekkür ederim
Jiletle traş ol bol köpüklü
Daha da artırmaz mı?