
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Evet bence erkeklerinde bakımlı olması çok güzel. Kendine bakan ve bakım yapan erkeği severim. Vücudunda kıl falan olması bence hoş değil hoşuma gitmiyor benim.
Cevap
3Cevap
Çok tüylü de kötü çok tüysüz de kötü. Tüylerini belirli bir oranda kısaltması en doğrusu sanırım.
Ben de kılsız olmayı seviyorum ama toplumumuzda kılsız erkeklere hoş gözle bakmıyolar ahsjdjajajak
Erkek la bu transmı tabiki kıllı olacak
Fotoğraftaki trans değil ve kılsız. Gördüğün gibi kılsız erkek olabiliyormuş
Oluyor tabiki olmuyor demedimki. O ne trans gibi erkekmi olur
Oğlancı değilim
sizin bu tüy ilginiz midemi kaldırıyor artık.
Hemde nasi
One öyle aw babyface
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?