Kadınlar hangi yaşlarda daha çekici görünüyorlar?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Kadınlar hangi yaşlarda daha çekici görünüyorlar?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Her yaşta çekiciyiz sadece görebilene :) Ama dışarıdan gözlemlediğim ve duyduğuma göre 30 dan sonra olgun kategorisine girildiği için daha çok çekici göründüğümüzü söylüyorlar :)
Kesinlikle daha fizik hatlarınız oturuyor çünkü
Şanslısın 🙃
Rica ederim
18-30 yas arası
ama minyonsa
18 -35 yaş arası
Doğru
Her yaşta
Aynen
Cevap
7Cevap
Bence çekicilik 30 dan sonra başlıyor
Kesinlikle
30 civarları maalesef çünkü artık ne istediğini ne yapması gerektiğini bilir
Bencede
bencede pek yaşa bakıyorlar gayet iyiler bencede
Aynen
25'den sonra başlar her yaşta devam eder :)
Bakım olduğu sürece
yoo sadece bakım değil
Bence fiziği iyiyse her yaş olabilir
Kesinlikle
30 yaşlardan sonra bence daha iyiler
@HakanUmraniye34 vücutları daha oturaklı oluyor
Aynen kral birde tecrübeli oluyor
@HakanUmraniye34 kesinlikle
Bskimli kadin , her yasta çekicidir.
Aynen
25-35 yaş aralığı🌸
Elbette
20'li yaşlarda başlıyor.
Çıtır dönemleri
Pek yaşa bakmıyorlar bayağı iyiler
Hakikaten öyle çoğu
35inden sonra.
Aynen
Bence 30
Galiba
32-33 yaş arasi
Aynen
25 filan bence
Olabilir
20-30 arasi
Bencede
18-25 arası bence
Galiba
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?