Şişman olan tip olarak yaşından genç gösteren beyaz tenli mavi/yeşil gözlü bir kadın beğenilir mi?

Detaylar soruda. Üniversiteden sonra işsiz kaldığımdan ye otur ye otur 94 kilo oldum. Boy da 158-159. Kendimi aslında ben de beğenmiyorum. Ama nasıl kilo vereceğim bilmiyorum çok zor geliyor ve veremeyecekmişim gibi geliyor. Nereden başlayacağımı bilmiyorum. Yediğim her şey aşırı kalorili de değil aslında ama işte...

Güncellemeler
+1 yıl
Kilo vermek çok zor. İnsülin direncim var. Kendimi bildim bileli şişmandım. Üniversitedeyken şişman derdim kendime 68-73 arasındaydım. O zaman da göbek vardı. İnsan işsiz kalacağına ölsün valla. Ben en azından ölmeyi tercih ederdim. Bütün gün evde bir zaman sonra çıkasın gelmiyor. Sürekli eşofman giy dur anlamıyor insan kilo aldığını pek. Ameliyat olmayı isterdim ama o da çok para.
Şişman olan tip olarak yaşından genç gösteren beyaz tenli mavi/yeşil gözlü bir kadın beğenilir mi?
Cevapla