
Hani derler ya güzelliğin baş döndüren cinsten diye. Sizde öyle olduğunuzu düşünüyor musunuz?

Hani derler ya güzelliğin baş döndüren cinsten diye. Sizde öyle olduğunuzu düşünüyor musunuz?
Çevremdeki insanlar güzel ve çekici olduğumu söyler erkek kadın farketmeksizin. Bence de öyleyim ama göreceli bir durum kimine göre çok çekici olabilirim kimine göre daha az olabilir.
Cevap
6Cevap
Hayır yakışıklı değilim.
Ben kendimi seviyorum valla disardakilerin ne dediği çokta şeyimde değil
Aynen benim içinde öyle
hayır baş döndürücü değilim ama ortanın biraz üzeri denilebilir
Tam tersine dötünü döndüren cinsten. O derece çirkin.
Hayır ben değilim o
Evet ne yalan söyleyeyim
hayır, Öyle bir iddiam hiç olmadı..
Yoo değil
Öyle biraz
Başım dönüyor resmen
hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?