2 ayna arasındaki yansımam asimetrik duruyor bunun sebebi nedir?

Önümdeki aynanın arasına 1 ayna daha koyup baktığım zaman bir yanağım çok basık biride çok dolgun gözüküyor. Arkadaşlarıma sorduğum zamanda kimisi ne alaka öyle bi şey yok diyor kimise de sen söylemesen farketmicektik diyor. Arada kaldığım için aşırı kafama takıyorum. Işık etkisi var farkındayım ama bu konu çok rahatsız edici. Herkes iyi göründüğümü söyler ama aynaya bu şekilde bakınca ikna olamıyorum. Tatmin olmadığım içinde çoğu şeyden soğuyorum. Bilgisi olan yazabilir mi?

2 ayna arasındaki yansımam asimetrik duruyor bunun sebebi nedir?
Cevapla