Hayırlı akşamlar hepinize...
Yoksa ilişkinin temelini oluşturan daha derin değerler boydan daha mı önemlidir¿

#αℓωαуѕ кєєρ ѕмιℓιиg🌿
Hayırlı akşamlar hepinize...
Yoksa ilişkinin temelini oluşturan daha derin değerler boydan daha mı önemlidir¿

#αℓωαуѕ кєєρ ѕмιℓιиg🌿
Ben sevdiğim kadının boyuna bakmam.. sadece kalbine bakarım ama kadınların çoğu boya göre seçiyor ya da tipe göre.. hepsi aynı değil tabi ki de.
Cevap
18Cevap
Evet boyum biraz uzun olduğu içinde red edilmişliğim oldu
Bence boya çok önem vermiyorlar daha çok balık etli olmasına bakıyorlar. Zayıf sevmiyorlar ele avuca gelsin istiyorlar.
Öyle canım ama
Bu biraz göreceli bi kabram aslında. Ben zayıf seviyorum yanımda kaba duran kadın istemem
Evet ele avuca geleni yatak için brğeniriz. Ama sevdiğimiz biri olunca boy kilo farketmiyor
30 cm fark da olmasın bence. 185’lik erkeğin yanında 155’lik kadın babasının elinden tutup gezen kız çocuğu gibi görünüyor.
Bizim bir komşunun oğlu öyle bir kızla evlendi. Çok komik görünüyorlardı 30 cm boy farkıyla.
Bir erkek yanında kendinden uzun ve ya çok kısa bir kız istemez bence.
Erkekler minyon olmasını önemsiyorlar daha çok uzun kadınlarla başedemiyorlar
Ayak altında kalmayacak, öpüşmek için tabureye ihtiyaç duymayacak kadar olsun yeter..
Yani o derece poposu yere yakın.. 😀
Erkekleri bilmiyorum. Aman aman takıntım yok da benimle aynı boyda olmaması ve benden kısa olmaması gerekiyor.
Onlar için nefes alsın yeter
Görseldeki murat bozla aslı enverdj bu arada ah ah
Markete gittim kız bir elli cocuk bir doksan aşkımlar canımlar havada ucusuyor valla 2 saat önce bence boyun bosun önemi yok
Çok önem vermeyiz afaki bir durum yoksa tabi. Şahsen benden uzun bir kızla olmam. Ama 1.45 kızda olmaz yani.
İnsanlar kısa değil, ben uzunum ne kabahatleri olabilir ki? Takılmam 😂
Daha önce hiç boy takıntım olmadı olacağını da düşünmüyorum. Ama bunu takıntı yapan var. :)
İlişkinin temelinş oluşturan daha derin değerler boydan daha önemli, en azından benim için
Sevdiğim bir kadınsa boyunun hiç önemi yok benim için olduğu gibi kabul ederim ben.
bencede bende olsam bende pek önem vermezdim beni seviyor mu seviyor bu kadar
Boyu uzun değilse vermemeli bence. Boyun uzun olursa kadının boyunu seçme hakkına sahip olabilirsin 😃
Kendilerinden kısa olmamasına dikkat ediyorlar sadece bence
Sevince boy kilo farketmez...
Genelde minyon severler
Boy olarak yani
Pek takıntı haline getirdikleri söylenemez.
Boya önem veririm benden uzun olacak.
Herkes verir ama vermiyormuş gibi görünür.
Benden uzun olmadığı sürece sorun yok
vermezler bence kadınlar kadar
Her şeyin boyuyla kızlar daha ilgili.
Kadınlar bir tık önem veriyor
Veren olurvermeyen olur
Sapık zihniyetliler verir
Boy takıntım yoktur
Hayır
şahsen vermiyorum (185)
Vermem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?