Ben günde 2 kez bir sabah bir akşam purest yüz temizleme jeliyle yıkıyorum. Hemen arkasından she vec tonik. Onun ardından yine purest hiyalüronik asit ve çok az nemlendirici. Bunu hem sabah hem akşam yapıyorum. Haftada 3-4 gün de akşam ard arda değil ama c vitamini kullanıyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
youtube da vardır evet
Ojemrujumrimelim , yağmur vardar , naturallyserain mi ne çisem çakır işte
Teşekkür ederim balll
Rica ederim hepsi çok iyidir 3 4 yıldır takip ettiğim kanallar
Harikasın ❤️❤️❤️🙏😇😇🪽🪽✨✨
Yüz bakımıysa direkt kendi önerilerim var jajzjsj
Ney aşko tüm önerilere açığım
Ben günde 2 kez bir sabah bir akşam purest yüz temizleme jeliyle yıkıyorum. Hemen arkasından she vec tonik. Onun ardından yine purest hiyalüronik asit ve çok az nemlendirici. Bunu hem sabah hem akşam yapıyorum. Haftada 3-4 gün de akşam ard arda değil ama c vitamini kullanıyorum
Teşekkür ederim ball
Ricalar aşko
Şeyda Erdoğanı izleyebilirsin
cok var