Güzellik & Bakım Ağlayınca gözlerinizi güzel bulur musunuz? Edameda06 Takip Et FenomenMaster Yaş: 34 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 24 Yapay Zekaya Sor Ben ağlayınca gözlerim daha da güzel oluyor 🥹#Edameda ❤️ Güncellemeler+1 yıl Sen yine de ağlatma Ağlayınca gözlerinizi güzel bulur musunuz? Cevapla Güzellik Soruları Beğen Paylaş Takip Et 6 kişi beğendi
Bez_BheBek Takip Et FenomenYoda Yaş: 28 +1 yıl Ağlayınca gözlerim çok güzel olduğunu eski sevgilim söylemişti 🥺daha parlak oluyor diye. 1 0 Yorumla
lightOfMind Takip Et Guru Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl kim ağlattı seni de bana isim ver bana isim 2 2 Yorumla Edameda06 +1 yıl Kimsee Yorumla lightOfMind +1 yıl ağladığında gözlerin ne kadar da daha güzel olsa da yine de ağlatmam seni o güzellikten mahrum kalmak gerekse bile Yorumla
thecutewitch Takip Et Master Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 1,1b cevap paylaştı. Hayır zombi gibi oluyorum maalesef abla jgjk Gözlerim kıpkırmızı oluyor 1 0 Yorumla
r_engarenkyollar Takip Et Master Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 1,7b cevap paylaştı. Boncuk boncuk ağladıktan sonra yüzümdeki çocuksu mahsunluğu seviyorum 1 0 Yorumla
AliceMixfield Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 1,7b cevap paylaştı. Biz niye böyle psikopatız acaba bilmiyorum sjdjd kızarık gözleri ben de kendime yakıştırıyorum 1 0 Yorumla
u Sosyetic_SheqiiL Takip Et Master Yaş: 36 , eic 100% +1 yıl burnum da gözlerim de kızarır, görsel-ben gibi bir şey 1 0 Yorumla
Gökyüzü242 Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 97% +1 yıl Gözlerim mavi. Yani bence kötü durmuyor o yüzden. 1 0 Yorumla
FikretinMücadelesi Takip Et Guru Yaş: 37 , eic 100% +1 yıl Gözlerim ela olduğu için insanlar genelde güzel bulur. Ağladığım zaman daha da parlıyor. 1 0 Yorumla
u Aybuke6 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 779 cevap paylaştı. Hahah evet ya. Gözler kirpikler bi güzelleşiyor sanki😂 1 0 Yorumla
1by_efendi Takip Et Guru Yaş: 43 , eic 99% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 632 cevap paylaştı. Yok bee gözler pörtlüyor benim aman, ağız tadıyla ağlayamıyom bile. 1 0 Yorumla
birsuskuncicek Takip Et FenomenMentor Yaş: 29 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 7,2b cevap paylaştı. Islak gözler güzeldir 1 0 Yorumla
Troliçeyim Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl Evet ya bazen bakınca yüzüm şişiyor yanaklarım pembeleşiyor, göz çevrem kırmızı olduğu için güzel buluyorum. 1 0 Yorumla
scorpiongirl429 Takip Et Master Yaş: 32 , eic 67% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 911 cevap paylaştı. benim çok kötü olur ya. mutluyken güzel 🥰 1 0 Yorumla
FiqHtShoT Takip Et Master Yaş: 24 , eic 98% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 1,2b cevap paylaştı. Ağlayınca kendime bakmam, üzüntümü düşünürüm 1 0 Yorumla
Semihh98 Takip Et Master Yaş: 28 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 2,8b cevap paylaştı. Kıpkırmızı olduğu için korkuyom bakamıyom 1 0 Yorumla
DorothyBabe Takip Et Master Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 768 cevap paylaştı. Hayır 1 0 Yorumla
aysekaptan Takip Et Master Yaş: 39 , eic 86% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 829 cevap paylaştı. Normal 1 0 Yorumla
gecekusum3434 Takip Et Master Yaş: 54 , eic 88% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 1,7b cevap paylaştı. Ağlamayı sevmem 1 0 Yorumla
Asya_2275 Takip Et Mentor Yaş: 21 , eic 99% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 7,3b cevap paylaştı. bulurum 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Ağlayınca gözlerim çok güzel olduğunu eski sevgilim söylemişti 🥺daha parlak oluyor diye.
kim ağlattı seni de bana
isim ver bana isim
Kimsee
ağladığında gözlerin ne kadar da daha güzel olsa da yine de ağlatmam seni o güzellikten mahrum kalmak gerekse bile
Hayır zombi gibi oluyorum maalesef abla jgjk
Gözlerim kıpkırmızı oluyor
Boncuk boncuk ağladıktan sonra yüzümdeki çocuksu mahsunluğu seviyorum
Biz niye böyle psikopatız acaba bilmiyorum sjdjd kızarık gözleri ben de kendime yakıştırıyorum
burnum da gözlerim de kızarır, görsel-ben gibi bir şey
Gözlerim mavi. Yani bence kötü durmuyor o yüzden.
Gözlerim ela olduğu için insanlar genelde güzel bulur. Ağladığım zaman daha da parlıyor.
Hahah evet ya. Gözler kirpikler bi güzelleşiyor sanki😂
Yok bee gözler pörtlüyor benim aman, ağız tadıyla ağlayamıyom bile.
Islak gözler güzeldir
Evet ya bazen bakınca yüzüm şişiyor yanaklarım pembeleşiyor, göz çevrem kırmızı olduğu için güzel buluyorum.
Ben ağlamıyorum
benim çok kötü olur ya. mutluyken güzel 🥰
Ağlayınca kendime bakmam, üzüntümü düşünürüm
Sevmem değişiyor sürekli
Kıpkırmızı olduğu için korkuyom bakamıyom
Hayır
Normal
Yok 😒
Evet
Ağlamayı sevmem
Ağlamam.
Hayır
Ağlamam ben
bulurum
Ağlayınca nur iniyor yüzüme. Doğal makyaj
Yok...
Anısı var knk, exim güzel bulurdu