Siz sevdikten sonra farkına vardınız böyle olduğunu. Sevginiz azalır mıydı? Soğur muydunuz veya Ayrılır mıydınız? Veya başka bir şey mi yapardınız? Tepkiniz tavrınız ne olurdu?
Bir erkekle sevgili oldunuz veya evlenmeye karar verdiniz ve resimdeki kadar kıllı olduğunu gördünüz ne yapardınız?
Testesteron hormonu kılın fazla çıkmasını sağlar, siz kızlarda ise testesteron değil östrojen ağırlık basıyor. Bu yüzden kızlarda olmasın bi zahmet. Eğer kızlarda varsa hormonlarında problem var demektir. Erkek hormonu olan testesteron kızda artmış demektir ve tedavi olması gerekir
Eeeee ben ne dedim? Zaten "siz kizlarda ise testesteron değil östrojen ağırlık basıyor" dedim gelip tıp doktoru adayına aklınca tıp bilgisi öğretmeye çalışıyor. Aklını seviyim senin 😂
Ana Sayfa > Güzellik & Bakım > Sorular > Bir erkekle sevgili oldunuz veya evlenmeye karar verdiniz ve resimdeki kadar kıllı olduğunu gördünüz ne yapardınız?