+1 yılTemiz, bakımlı olursa kesinlikle uzun tırnak seviyorum. Kısa tırnağı kadında hoş bulmuyorum. burada önemli olan dediğim gibi hijyen olduktan sonra uzun tırnak seksi , çekici duruyor.
01 Yorumla- +1 yıl
kesinlikle katılıyorum sana uzun ıtrnak seksi, ve çekici duruyor bakımını yapması biraz sıkıntılı sanırım ama
En İyi Cevaplar
+1 yıloje sürmeyen birisinde kısa tırnak olabilir ama oje süren birisi kesinlikle uzun tırnak kullanmalıdır. Orijinal uzun tırnaktan bahsediyorum ve gündelik yaşamını engellemeyecek kadar uzunluk bahsettiğim. Takma tırnaklardan ise tiksiniyorum.
00 Yorumla
Uzun tırnak severim daha bakımlı hoş duruyor.
*Uzun tırnak pis değildir arkadaşlar sadece uzun tırnak kullanmayı bilmeyen vardır. Tırnak temizleme fırçası diye bir şey var, ki uzun tırnak daha kolay temizleniyor. Tavsiye ederim. *02 Yorumla- +1 yıl
tırnak bakımı yapmayı sever misin
+1 yılİkisinin ortası bence aşırı uzun da sevmem kısa da sevmem şu ideal mesela
02 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler
- +1 yıl
ne demek o kadae güzel yorum yapışsınkş
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
42Cevap
- Güzellik & Bakım konusunda 7,1b cevap paylaştı.
u +1 yılKısa tırnak severim. Uzun tırnak sevmiyorum ben rahat edemem hem günlük hayatta kullanılamaz bence hemen kırılır o yüzden kısa tırnak tercihim.
13 Yorumla- +1 yıl
yorum yaptığın için teşekkürler
- +1 yıl
Rica ederim
- +1 yıl
🙏🏻
- Güzellik & Bakım konusunda 47,3b cevap paylaştı.
u +1 yılKadınlarda Uzun tırnak ama çok değil
00 Yorumla
+1 yılCok uzun olmamali cok kisada olmamalı bence orta ideal.
33 Yorumla- +1 yıl
yemek yapıyor musun
- +1 yıl
Hayır
- +1 yıl
genelde kısa sevenler yemek yapıyolar onun için
+1 yılKısa tırnak kesinlikle tırnağım azıcık bile uzasin iğrenç geliyor uzun tırnakla kendim bile yemek yapsam yemem yani
13 Yorumla- +1 yıl
yemek yapıyor musun?
- +1 yıl
Evet arada
- +1 yıl
yapmayı en sevdiğin yemek ne
+1 yılUzun tırnakla rahat edemiyorum oje surdugumde hoş duracak kadr uzatıyorum zaten kendi kendine kırılıyor istesemde uz atamıyorum cok
06 Yorumla- +1 yıl
Yapıyoruz tabiki
- +1 yıl
yapmayı en sevdiğin yemek ne
- +1 yıl
Hepsini seviyorum aslnda. Tavuk yemekleri olsun o zaman 😄
- +1 yıl
hamaratız o zaman
- +1 yıl
tatlı yapmayı sever misin
- +1 yıl
Severim.
+1 yılUzun seviyorum ama yemek ev işleri derken kullanamıyorum rahat olmuyor
12 Yorumla- +1 yıl
takma kullan
- +1 yıl
Çok kötü, derinin altına takılcak cildim çok hassas hemen alerji olur bir kere aldım denedim beğenmedim çok yapay çöpe attım kendi tırnağım daha iyi
+1 yılUzun tirnaklar temiz degil, ve Şu an herkes uzun tirnak kullaniyor itici
13 Yorumla- +1 yıl
sen yemek ypıyor musun
- +1 yıl
Hayir
- +1 yıl
genelde kısa tutanlar yemek yapmak için kısa tutuyolar
Kısa tırnak seviyorum uzun bir kere hijyenik değil hele protezler iyice pislik
11 Yorumla- +1 yıl
aaa neden ki temşzlenmiyor mu
+1 yılkisa tirnak akpli kapali hatun vibe veriyor uzun en guzeli
01 Yorumla- +1 yıl
oje sürüyo musun
Güzellik & Bakım konusunda 910 cevap paylaştı. Bu soru sormak kadınların işi ama😃 ben kısa tırnak severim özel günleri olsa uzatırım
06 Yorumla- +1 yıl
yani yatmadan bi rastgele soru sorup yatayım dedim bu kadar dikkat çekeceğini düşünmedim
- +1 yıl
özel günlerinde niye uzatıyosun
- +1 yıl
doğum günü falan yani benim kafam başka yere gitti özel gün diyincr
- +1 yıl
evet anladım sen öyle açıklayınca
- Güzellik & Bakım konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılBelirli bir uzunlukta ve orijinal tırnak severim, protez tırnak midemi bulandırıyor.
01 Yorumla- +1 yıl
neden miden bulanıyor
Kısa çünkü hem hijyen açısından hem de daha hoş duruyor.
04 Yorumla- +1 yıl
oje sürüyo musun?
- +1 yıl
kısa olanlar genelde sürmüyormuş sanırım
+1 yılŞu ara kısa tırnakla takılıyorum ve bir çok işten yırtmış oluyorum 😅
01 Yorumla- +1 yıl
hangi işlerden
- Güzellik & Bakım konusunda 504 cevap paylaştı.
+1 yılKısa tırnak seviyorum, intizamlı kesilen tırnaklar oldukça güzel.
02 Yorumla- +1 yıl
oje sürüyo musun pekş
- +1 yıl
Hayır, sürmüyorum.
Kısadan biraz uzun yani orantılı pek uzun sevmem iğrenç gözüküyor
02 Yorumla- +1 yıl
kısa olsa?
+1 yılUzun tırnak görünce ruhum daralır, yemek yaparken asla uzun tırnağa dayanamam.
01 Yorumla- +1 yıl
hamaratız yani
+1 yılUzun tırnağı hiç hijyenik bulmuyorum ve tercih etmiyorum. Temiz bir manikür en güzeli bence.
01 Yorumla- +1 yıl
orta uzunlukta
- Güzellik & Bakım konusunda 476 cevap paylaştı.
+1 yılUzun tırnak itici gelir. Kısa tırnak her zaman iyidir.
10 Yorumla kisa severim cok uzun tirnak da hic güzel durmuyo
00 Yorumla
+1 yılOje süreceksem uzun tırnak severim ama fazla uzatmam sevmiyorum
00 YorumlaUzun tırnak güzel görünüyor ama ben kullanmam. Kısa tırnak seviyorum.
00 Yorumla
+1 yılUzun tırnakla nasıl yaşıyorlar anlamıyorum ayrıca hiç de güzel durmuyor
00 Yorumla
+1 yılkadınlarda uzun tırnak takma tırnak sevmem doğallık yanayım
00 Yorumla
+1 yılUzun tırnak kadıni daha da kadınsı gosteroyor bence
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılUzun tırnak riskli.
Sevişirken falan tırnağı geçirdi mi günlerce evde köşe kapmaca oynamak gerekir yakalanmamak için.
O yüzden kısa olsun.
00 Yorumla
+1 yılUzun tırnak kullanan insanlar nasıl yaşıyor merak ediyorum
08 Yorumla- +1 yıl
Zor yaşıyorlar hayat kaliteleri zaman zaman yok oluyor. Olsun en azından zorluğa alışkınlar :)
- +1 yıl
O bir Zorluk değil
- +1 yıl
Uzun tırnak mı
- +1 yıl
Evet
- +1 yıl
O zaman artık uzun tırnaklarla yaşamanın zor olduğunu düşünmüyorum
- +1 yıl
Bence de gereksiz şeylere katlanmak Zorluk değildir bunu da kabul et
- +1 yıl
Doğru diyorsun :)
- +1 yıl
Yok vitrinde değil piyasada 🤣
Gizli Üye(30-35)+1 yılNormal uzunlukta tırnak olmasını tercih ediyorum. Protez iğrenç ötesi tırnaklarla işimiz olmadı.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılkısa tırnak severim
uzun tırnakları neden severler anlamıyorum hem pis hemde telefonda bir şey yazarken işkence gibi oluyor
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılTabi ki de kısa tırnak, uzun tırnak mikrop ayrıca onunla ne iş yapılır temiz olmaz. Türk kızları özenmesinler elin yurtdışındaki hristiyan kızlarına.
02 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılSoru vitrinin âlâsında
Cevap sahibi+1 yılAynen öyle olmuş tebrikler 👏🏻😀, artık fenomenliği kazanırsın herhalde 😄
Özgüvenli hissettiğim zamanlar kısa özgüvensiz olduğum zamanlar uzun tırnak yaptırıyorum
02 Yorumla- +1 yıl
neden kendine özgüven aşılamak için mi
+1 yılKısa tırnak ama uzun tırnak da severim bakımlı
Temiz güzel el olmalı01 Yorumla- +1 yıl
uzun gösteriyor bi de
+1 yılÇok güzel ve hoş gözüksede toplumuzda itici profili gösteriyor maalesef o yüzden doğal.🙃
01 Yorumla- +1 yıl
ama uzun gösteriyor eli ve seksi duruyor
Kısa tırnak seviyorum. Hijyenik ve sade duruyor
11 Yorumla- +1 yıl
yemek yapıyor musun
kısa tabiki napcam pençeyi
18 Yorumla- +1 yıl
belki avlanırsın
- +1 yıl
oje sürüyo musun
- +1 yıl
hijyenik de bulmuyorsun dimi o zaman
- +1 yıl
temizlenmesi?
+1 yılValla benimkiler aşırı olmamakla beraber uzun
128 Yorumla- +1 yıl
elini uzun gösterecek kadar
- +1 yıl
Aynens sen biliyon 😄
- +1 yıl
yok be ne bilicem ben
- +1 yıl
Peki bilmiyorsun
- +1 yıl
nskskdksk saol
- +1 yıl
Ne demek 😄
- +1 yıl
oje sürüyo musun
- +1 yıl
Evet tırnağım çok boş kalmaz ojesiz yani
- +1 yıl
şu an ne renk
- +1 yıl
Rakı beyazı ☺️
- +1 yıl
hiç siyah mat ojen var mı
- +1 yıl
Mat sevmiyorum çabuk çıkıyorlar kirli görüntü oluyo nefret ederim bozuk ojeden
- +1 yıl
kırmızı parlak var mı
- +1 yıl
Yok o ne be bendekiler pastel renkler genelde
- +1 yıl
seksi bi oje rengidir niye öyle dedin ki
- +1 yıl
Kırmızıya dair ne bişi sürerim ne giyerim
- +1 yıl
haydaa olmadı bu
- +1 yıl
Niye zevk meselesi sevmediğim renkler arasında ilki diyebilirim
- +1 yıl
sen hangi renkleri daha çok seviyosun
- +1 yıl
Ben kahverengi krem siyah öyle daha çok renksiz takılıyorum
- +1 yıl
peki sence kahve rengi ile ne kombinlenir
- +1 yıl
Ben kahverengiyi oje için demiştim 😄
- +1 yıl
tamam renk olarak dedim ben de
- +1 yıl
Diğer dediğim renkler kombinlenir ne diyim şimdi kahverengiyle maviyi kırmızı kombinle mi diyim iğrenç
- +1 yıl
iğrenç
- +1 yıl
Yani
- +1 yıl
öğkk
- +1 yıl
Iyykkkk
Kısa küt tırnak kullanırım.
02 Yorumla- +1 yıl
küt nası oluyo
Bu aralar kısa
011 Yorumla- +1 yıl
hangi aralar
- +1 yıl
sanırın mikasa hayranısın
- +1 yıl
çok da değil
- +1 yıl
ne güzek
- +1 yıl
öhöm
- +1 yıl
😅😅
- Güzellik & Bakım konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılKendi tırnaklarım ortadan bi tık uzun
03 Yorumla- +1 yıl
Evet
- +1 yıl
teşekkür ederim
- +1 yıl
Ricaa
Uzun severim ama maalesef kullanamıyorum 🥲
04 Yorumla- +1 yıl
aa niye
- +1 yıl
aa tüh
- +1 yıl
takma kullanabilirsin
Güzellik & Bakım konusunda 1,5b cevap paylaştı. Az kisa ve manikürlu temiz bakımlı seviyorum
08 Yorumla- +1 yıl
yemek yapıyo musun
- +1 yıl
kısa olanlar genelde yemek yaptıkları için kısa bırakıyorar
- +1 yıl
oje sürüyo musun
- +1 yıl
nasıl yani
+1 yılKisaaa tirnak severim
03 Yorumla- +1 yıl
uzun olunca neden sevmiyosun
- +1 yıl
Ne alaka ya uzun seven neden kisa olunca sevmiyor?
- +1 yıl
işte nedenini sordum
Güzellik & Bakım konusunda 397 cevap paylaştı. Kısa tırnak uzun tırnak asla kullanamam
05 Yorumla- +1 yıl
takma bile mi
- +1 yıl
yaa yemek yapıyosun o zaman
- +1 yıl
kısa sevenler genelde yemek yapıyolar
+1 yılKısa ve bakımlı tırnak
02 Yorumla- +1 yıl
yemek yapıyor musun?
- +1 yıl
Evet
+1 yılUzun ama çok da değil
01 Yorumla- +1 yıl
oje sürüyor musun
- Güzellik & Bakım konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılOrta uzunlukta severim
01 Yorumla- +1 yıl
oje sürüyır musun
+1 yılUzun hiç sevmem iğrenç 🤨🤨
011 Yorumla- +1 yıl
neden nesi var
- +1 yıl
Hijyenik değil bence yemek falan yaparken özellikle
- +1 yıl
temizlersin ki
- +1 yıl
Vücudun atığı değil mi uzayan tırnak hiç hoş değil
- +1 yıl
atık değil aslında ama
- +1 yıl
Ben bilmem boşa uzamıyor sonuçta hoşuma gitmiyor
- +1 yıl
yani amaç senin kendini korumak için silah olarak kullanman da
- +1 yıl
holuna gitmiyorsa gitmiyodur
- +1 yıl
Kısa tırnak iyidir
- +1 yıl
iyidir iyidşr
- +1 yıl
Yani temiz
+1 yılNe uzun ne kısa severim
01 Yorumla- +1 yıl
yemek yapıyor musun
Kısa tırnak, uzun tırnak ile hamur işi yapamam.
013 Yorumla- +1 yıl
hamur işi yapmazsan eğer uzun mu kullanırdın
- +1 yıl
temizlersin?
- +1 yıl
Kırılsa canım yanar? Benlik değil. Hem ben kurabiye poğaça yapmadan yaşayamam. Hamur işi yaparken tırnak uzun olur içine dolar sonra geri düşer falan iğrenç. Hijyenik değil yani, hijyenik olarak kullanmak neredeyse imkansız gibi. Dediğim gibi ben kullanmam, halimden memnunum ben.
- +1 yıl
iftara poğaçanı yer miyiz
- +1 yıl
aaa o zaman sabah kahvaltıda poğaça simit peynir yapalım senle
- +1 yıl
ben yemeğe gelirim sadecr
- +1 yıl
ee ben ne getireyim
- +1 yıl
özeldn yazdım
+1 yılKısa, uzun tırnak pisliktir
01 Yorumla- +1 yıl
temizlersen?
+1 yılUzun ama çok uzun olanlardan değil
07 Yorumla- +1 yıl
badem olanından
- +1 yıl
Evet
- +1 yıl
pekş yemek yapıyor musun
- +1 yıl
Yapiyorum ama Şu an uzun oldugu icin mutfağa girmiyorum
- +1 yıl
en iyisi
- +1 yıl
Dogru olan da bu bence
- +1 yıl
bence de
- Güzellik & Bakım konusunda 981 cevap paylaştı.
+1 yılOrta uzunlukta
03 Yorumla- +1 yıl
bakım yapıyosun snaırım
- +1 yıl
Tabiki
- +1 yıl
ozellikle berebere mi yoksa evde mi
Uzun kullanıyorum
01 Yorumla- +1 yıl
eyvallah
Güzellik & Bakım konusunda 574 cevap paylaştı. Uzun tırnak cidden itici geliyor, kısa tırnak
00 YorumlaArası bok bağlamış eller
00 YorumlaNe kısa ne de uzun, tam ortası
00 YorumlaDoğal haliyle uzatmayı severim
00 Yorumla
+1 yılorta ya
uzun cok igrenc
kisa kotu duruyo00 Yorumla
+1 yılUzun tırnak çok çekici
00 Yorumla
+1 yılUzunu toynak diye düşünüyorum. 😃😃
00 Yorumla
+1 yılkazma gibi tırnak sevmem orta boy iyidir
00 Yorumla- Devamını Gör (103)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer