yanık ua da kabarcık durumu olmadı saate kızarıklık yanma ve acı hissi var nasıl gececeğinden ve hangi boyuta geldiğinde doktora gitmem gerektiğinden emin değilim
nasıl gecirebilirim?
ne kadar sürede gecer?
yanık ua da kabarcık durumu olmadı saate kızarıklık yanma ve acı hissi var nasıl gececeğinden ve hangi boyuta geldiğinde doktora gitmem gerektiğinden emin değilim
nasıl gecirebilirim?
ne kadar sürede gecer?
Kaşıntı ve kızarıklık gibi durumlarda, cildinizi ılık suyla yıkayarak kremden arındırabilirsiniz. Şikâyetleriniz devam ederse en yakın sağlık kuruluşuna gitmeniz tavsiye edilir. Tüy dökücü krem, uygulama sırasında cildi irite etmemelidir.
Kaşıntı ve kızarıklık gibi durumlarda, cildinizi ılık suyla yıkayarak kremden arındırabilirsiniz. Şikâyetleriniz devam ederse en yakın sağlık kuruluşuna gitmeniz tavsiye edilir. Tüy dökücü krem, uygulama sırasında cildi irite etmemelidir.
Cevap
2Cevap
Geçmiyor ya zamanla gidio
1 gunde geciyor bende
Geçmiyor
Bilmiyorum Qmk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?