Son zamanlarda erkeklerin daha güzel sevdiğini düşünmeye başladım?

Amacım kızları gömmek değil ki ben de kızım zaten genelleme yaparak konuşuyorum. Erkekler önüne çıkan çoğu kıza cinsel olarak baktığı için birini gerçekten severse güzel sever bence. Siz ne düşünüyorsunuz

Son zamanlarda erkeklerin daha güzel sevdiğini düşünmeye başladım?
Cevapla