uzun boydan kastımız eğer 1.76 - 1.80 ise evet bence bir kız için gereksiz uzun boylar ama 1.64 ve 1.73 civarı kızlar ise bence çok iyiler 1.55 - 1.60'a da pick me girl diyorlar ona bakılırsa uzunlara da kazulet , direk yani insanlar her şeye bir şey buluyor boy devede de var ben 1.71 boyundayım ve boyum bence gayet ideal bir boy.
01 Yorumla- +1 yıl
Sen de pick misin aq yoruma bak diğerlerinden pek farkında yok 😃
En İyi Cevaplar
+1 yılİtici diyen ya kısa boylu birini tavlamaya çalışan erkektir ya da o boy onda olmadığı için kıskanan bir kısa boylu kızdır. Bunun aksini iddia eden bu ikisinden biridir.
Zira öyle olmasa kimse kimsenin boyu hakkında yorum yapmak gereği duymazdı. Çünkü bilirdi ki iki boydan da güzel ve çekici kızlar var.
11 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim.
Güzellik & Bakım konusunda 685 cevap paylaştı. benim boyum1.83 şahsen konuşuyorum uzun boylu kadın olunca bi tuhaf oluyor. hele birde delikanlı ağır abi tarzdaysa hiç çekilmiyor. misal olay çıktığında kim kimi koruyacak en kötüsü birde atılırsa benim yanımda kendimi premses gibi hissederim hoş olmaz.
03 Yorumla- +1 yıl
Delikanlı şeklinde takılan kısa kzilarda var aynu şeyi onlarada söylüyor musun? erkeksi ve itici durmasını nedeni boy değildir o kisinin hakaretleri ve vücut şeklidir seni bir kısa kızda dövebilir uzun boylu kızda prenses olur bunun boyla hiçbir alakası yok
- Güzellik & Bakım konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılneyi itici, güdüklerin uydurması
12 Yorumla- +1 yıl
Kiskanclarin uydurdukları diyelim
- +1 yıl
canımsın :)
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
64Cevap
Boy boydur işte nesi bu kadar göz önünde tutuluyor Türkiye' de cinsiyeti dişi olan hersey begeniliyor zaten arz talep var meselesi...
Allah uzun boyla övünecek
Kısa boyuyla utandıracak kadar canım yapmasın bizi AMİN
NOT:UZUNUM ama övünecek kadar canım Değilim 😂11 Yorumla- +1 yıl
Sen de yakişmiyorsa elbette övmesin ee herkeste öyle manken gibi durmaz ki 💁🏻♀️
Gizli Üye(30-35)+1 yılNeden itici olsun gayet de iyidir fiziği de düzgünse çok alımlı dikkat çekici kadınlardır. Yalnız şu var; uzun boylu bir kadın fazla kilo alırsa eğer vücudu irileşiyor, kadınsı görüntüsünü, kıvrımlarını kaybedebiliyor ve dişil enerji de düşüyor.. Keza kısa boylular da aynı şekilde fazla kilo alınca fiziği çok bozuluyor, eni boyu bir gibi oluyor. Eğer bir kadının proporsiyonu fiziği düzgünse her boyda güzeldir
31 Yorumla- +1 yıl
Bunu demek varken direk yzunlara sallıyorlar
Gizli Üye(18-24)+1 yılKadinlar uzerinden gecinen cok fazla sektor var. Mankenler de ideal kadin olarak insanlara benimsetiliyo iste millet de manken veya dizi oyuncusu look'u yakalamak icin surekli alisveris yapiyo veya estetik merkezlerine falan gidiyo. Bir de manken bedeninin belli bir standardi ldugu icin tasarim acisindan kolay oluyo sanirim bilmiyorum ama maskulen bi gorunusleri var.
10 YorumlaTürk erkekleri uzun boylu kızların yanında kısa kaldığı için öyle diyor
12 Yorumla- +1 yıl
Erkeklerden daha çok hemcinlerim diyor bunu
+1 yılUzun boy güzel alternatif çok ben uzun insanları seviyorum beğeniyorum kısayım ondan galiba
13 Yorumla- +1 yıl
Kısa boylular da bebek gibiler (kıskanç olmayanlar)
- +1 yıl
Oyy teşekkür ederim 🥹😊😘
- +1 yıl
Gerçekler 😘
- Güzellik & Bakım konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılHayır çok fazla övülür kız hele ki fiziği de düzgünse tabiki her erkeğe göre değişir mesela yine aynı örneği vermek istiyorum benim bir tanıdık iki senedir değişik ya geçen sene annesine sordular dedi kızın boyu kısaydı olmadı
10 Yorumla Uzun boylu kızların itici olduğunu kim söylüyor ki? 2-3 kişi dedi diye doğru olmuyor.
12 Yorumla- +1 yıl
Yok doğru kabul etmedim zaten itici iseler neden uzunlar manken
Asla itici değil
Minyon veya uzun boylu olabilir
Bu sebeplerle bir kadın itici olmaz12 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle
Güzellik & Bakım konusunda 1,2b cevap paylaştı. Uzun boylu kızlar itici değil ki benim gözümde 🤔 benim için boy saç rengi ten rengi hiç önemli değildir, önemli olan insan olması ve kalbinin iyi olmasıdır
10 Yorumlauzun boylu kızlar gerçekten çok güzel gözüküyor bence kim itici dediyse yalan söylemiş
31 Yorumla- +1 yıl
1.68 nasıl mesela 🙃
Gizli Üye(30-35)+1 yılUzun boylu kızlar itici deği, 1.50 boyundaki göttten bacaklı kezbanların uydurduğu bir şey o.
Adriana Lima, Barbara Palvin, Gigi Hadid hepsinix boyları uzun.30 Yorumla
+1 yılGüzel güzeldir uzunu kısası olmaz. Aşırı kilolu, kötü karakterli ve kafadan gidik olmadığı sürece her hatun güzeldir candır
10 Yorumla
+1 yılBoyum 1,77 itici de değiliz sadece kısa erkeklerin flörtümuz olmasını istemiyoruz. Boyu boyuna bulamıyoruz tek sıkıntı bu
12 Yorumla- +1 yıl
Ben 188 senin boyda cok iyi
- +1 yıl
Sağol
- Güzellik & Bakım konusunda 377 cevap paylaştı.
+1 yılKim demiş itici diye. Ben kendimden daha uzun boylu kızlardan hoşlanırım
20 Yorumla
+1 yılİnan hiç farketmez ama 1.60 altı olmasın. Sonra beyinleri mi eriyor noluyor (hepsinin değil) ben 1.80im 1.50 sevgilim olsa 1.90 2metre birini görse sik beni diyecek kadar canım bazıları. Uzun kızda bunlar yok genelde
00 YorumlaTavuk boylu tipsiz tc kızlarının uydurduğu bir şey bu
34 Yorumla- +1 yıl
sen kendi boyuna bak 160 erkek
- +1 yıl
Vallahi ya kendinilerini tesellim etmek için sürekli bize bok atıyorlar. Bir tc erkeği kısa seviyormuş en çok onlar tercih ediliyormuş alın la hepsi sizi olsun sanki yokluktayiz
+1 yılMinyon kızların kendini avutması yüzünden bu söz çıkmış bence :)
10 Yorumla
+1 yılUzun boylu kadınlar daha çekici oluyor bence.
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 1,2b cevap paylaştı.
s +1 yılKim diyor uzun boy itici diye? Bu sitedeki yorumları ciddiye almayın😂 boyum 1.75, dışarıdaki insanların bakışları hiç öyle demiyor.
12 Yorumla- +1 yıl
Dimi ya bir erkekler en çok onları tercih ediyormuş aq o zaman bize gelenler kim
- +1 yıl
Arz talep tamamen o😂 piyasada uzun kız yok, uzun kız beğendiklerini söylerlerse olmaz😂
+1 yılkim demiş ya neden iticiymiş 😄 bu kısaların uydurduğu bişi olsa gerek
11 Yorumla- +1 yıl
kısalar iyi ama mankenlerde iy
+1 yılOran orantı olarak düşünüyorum, uzun boylu olmasıyla ilgisi yoktur, ki bence güzel olmak göreceli bir şey, insan kendine göre hep en güzeldir öyle olması da gerekir :)
00 Yorumla
+1 yılGünlük hayatta iticiler evet manen olmalarının sebebi de sergiledikleri şeyi daha belirgin hale gösterebilmek
04 Yorumla- +1 yıl
İtici olan kiyafeti de itici yapar nokta
- +1 yıl
Peki kızma
- +1 yıl
Kızmıyorum gerçekleri söylüyorum
- +1 yıl
Tamam öyle olsun
+1 yılİtici değiller de manken olmanın sebebi güzel olmak değil kıyafeti taşıyacak uygun bi askılık vazifesi görmek..
03 Yorumla- +1 yıl
Askilik? Ahaha güzel olmasalar niye taşınsinlar
- +1 yıl
Yüzleri güzel olmak zorunda değil bedenleri güzel olmak zorunda.
- +1 yıl
Evet güzellik vücutları onları yapıyorlar yani itici değiller
+1 yılMankenlerin fiziği on numara da ondan. Genelde 175 ve üstü kızlar aşırı zargana vs olduğu için hoş durmuyor orantısız bedenleri
01 Yorumla- +1 yıl
Kendal 180
Gizli Üye(25-29)+1 yılHayır neden itici olsun. Bence tam tersi bir dezavantaj bu kadınlar için. Uzun boy erkektede güzel duruyor bence kadında da. Asla itici olduğunu düşünmüyorum tam tersi dezavantaj bence uzun boya sahip olmak.
01 Yorumla- +1 yıl
Bir de bunu 2 3 yıldır fenomen yapıyorlardı zorla oldu
+1 yıltürklerde ve bizim etrafımızda gördüğümüz kızlarda uzun boy itici çünkü anormal bir durum 175 irlandalı ile 175 bir uşaklı kız aynı olabilir mi sence
12 Yorumla- +1 yıl
Hayır siz dar goruşlusunuz
- +1 yıl
Uzun boy itici mi nası ya
E ben
- Güzellik & Bakım konusunda 497 cevap paylaştı.
+1 yılUzun boylu kızlar itici ama tabi başarılı oldukları bazı konularda var. Ayrıca üzülme her MALın alıcısı vardır.
03 Yorumla- +1 yıl
3 5 kıskanlarcin lafına takılacak değilim elbette sen de üzülme diyeceğim ama 155 kızlar bile kısa erkek sevmiyor uzgun8m senin için
- +1 yıl
boş ver onu 160 erkek
- +1 yıl
Bunu diyen de kısa boylu ezik istenmeyen asosyal erkek. Uzun boylu kızlar nasılsa sana bakmaz
Gizli Üye(30-35)+1 yıl175 üzeri olan kadınlar için dezavantaj olduğunu düşünüyorum ancak şöyle bir yerden bakılırsa boy kilo orantılı olduktan sonra kadın herşekilde güzeldir.
03 Yorumla- +1 yıl
Yaşadında mi dezavantaj diyorsun
Cevap sahibi+1 yılKötü demiyorum zaten karşı cinsle biraz uzun boylu isteriz kadınlar olarak yanımızda duranları o yüzden söylüyorum bende 167-168 im çok uzun boylu değilim ancak kısa da sayılmam. O konuda belki bir dezavantaj olabilir onun dışında boy kilo orantılı olduktan sonra kısa da olunur uzunda yaradılış değişmez
- +1 yıl
Erkekler için resmen öleceksiniz şaka gibisiniz ya 😅 Erkek bulamazsak boy kötü mü diyeceksiniz hayatinida başka vasfiniz var mı acaba utanç verici siz söylemeden ben böyleyim 195 boyunda sevgilim var büyük bir sanss dimi tüh 🤦🏻♀️
+1 yılHer insanın zevki farklıdır. İticilik de herkese göre farklıdır.
01 Yorumla- +1 yıl
Elbette ama geneli vurup uzun boylu kızların hepsi itici ya da kısa kızların hepsi itici demek altında kıskançlık yatıyor demektir
Minyon biriyim, boyumu seviyorum. Kadında her boy her yaş güzel bence. 🌹
01 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle. boyunu sevmen o kadar güzel bir şey ki eminim guzelsindir de 🌼
Sukur anlayan biri😉 hasetlik be gulum naparsin. Insan kendinde olmayan seyi istiyor. Olmayincada kotuluyor.
00 Yorumla
+1 yılSadece elbiseyi tasıyabildikleri için tercih ediliyorlar...
Boyun 168 ama memnunum yine de sırıklıgın bi manası yok.00 Yorumlaİtici olduğunu düşünen kendi fikrini belirtmiş bence, tabi herkese çekici gelmeyebilir veya herkese yakışmayabilir ama bana göre güzel
00 Yorumla
+1 yılKıyafetin önüne geçmemek için
Parçaları net göstermek için01 Yorumla- +1 yıl
Ya kıyamam kendini bu şekilde mi teselli ediyorsun ünlü mankenler şu an bunu kahkaha attı sev kendini böyle olmaz
Uzun boylu değil belki ama cıt kırıldım cok zayıf olanlar iğrenc kadın gibi değiller
04 Yorumla- +1 yıl
Aynısı kisalar için de geçerli dümdüz vücutları olup. uzunlara bok atanlarda var
Gizli Üye(30-35)+1 yılItici degillerki aksine cok cekiciler bnde oyleyim;)
10 Yorumla
+1 yılAşırı çekiciler uzun boylu kızlar çok tatlı oluyor çoğunlukla
11 Yorumla
+1 yılHiç de itici değil, gayet de çekiciler hatta.
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılKim diyorsa halt etmiş kıskançlığından hasretliğinden demiş kısa boylu kız nedir yahu? Kız dediğin en az 175 olacak
20 Yorumla
+1 yılKim dedi itici diye oldukça cekiciler
22 Yorumla- +1 yıl
Elde edemeyenler
- +1 yıl
Aynen elde edemeyenler ve birde gücü yetmeyenler.. uzun boylu kadın zordur her yönden
Uzun boylu kızlar itici değil ki bu nerden aklına geldi
00 Yorumla
+1 yılUzun boylu kizlar itici degil, erkegin boyu kısaysa kızın ne sucu var
00 Yorumla
+1 yılüstlerinde tanıttıkları kıyafetlerin iyi gözükmesi için
00 YorumlaAt gibi kız tabiri uzun boylulardan geliyor bence , yakışana yakışıyor …
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılOnlarda tip var fizik var. Ha uzun olup bunları taşıyan var mı var ama tip yoksa boyda iyice göze batıyor çirkin duruyor
04 Yorumla- +1 yıl
Ayni şey kısalar için yüzleri güzel olmadiginsa bir kilo varsa cidden tavuk gibi oluyorlar
Cevap sahibi+1 yılLaf çakmak için yaptıysan kısa değilim bebik dhdhshhsh
- +1 yıl
Hayır sanki sadece bunlar uzunlara oluyormuş gibi göstermelerine gıcık oluyirum uzunlar da olduğu gibi kısalar da var
Cevap sahibi+1 yılEe tamam noluyor yani ablacım sakin ol
Gizli Üye(25-29)+1 yılOrtası daha iyi hatta kısa boylu minyon kızlarda çok tatlı oluyor bence ama aynen çok uzun olmak bence itici ama rabbim yaratmış bize laf düşmez
01 Yorumla- +1 yıl
Senin gibi kıskançlara elbette laf düşmesin azıcık kendizi sevin ya
+1 yılKim diyor itici diye gayette çekiciler onu söyleyenler sadece çamur atıyor.
00 YorumlaHem güzel hem uzunlar dikkat çekiyor onlarda manken oluyorlar iste
00 Yorumla
+1 yılUzun boylular neden itici olsun , kıyafeti daha iyi taşır
00 Yorumla
+1 yılUzun boylu kızların itici olduğunu söyleyen kıskanç kim 😅
00 Yorumla
+1 yılErkeğe kısalığı kadına uzunluğu yakıştırıyorum ama niye bilmiyorum ki
01 Yorumla- +1 yıl
Ama niye bilmiyorum ***
Yok yok kim diyor asla itici değil ama biraz eğilme leri lazım
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBence bir kadının olması gereken en kısa boy 160 en uzun boy 170 daha kısası da kötü uzunu da
01 Yorumla- +1 yıl
Sence olduğun için bizim için hiçbir önemi yok teyze
Yok bana çekici geliyor kim tarafından itildiğine bağlı
00 Yorumla
+1 yılBence itici olabiliyor 1.70 üstü yok bende mankenler adı üstünde manken üstünde güzel duruyor aynı şey degil
11 Yorumla- +1 yıl
Üstünde güzel duruyorsa nasil itici oluyir demek ki degiler dikkat çekiciler ki onları yapıyorlar kısalari değil
hiçbir uzun boylu kız itici değil tem tersine kısa boylular daha itici geliyor bana
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAdı üzerinde manken , bir ürünü sergilemek için podyumda yer alması gerek ve sen manken degilsin normal yaşantında gösterdiğin boy ile mankenle eş deger görmen asırı saçma uzun boyluyum ve bunun artısı eksisi yok 🤷🏻♀️
03 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBu arada yorumlara baktım da uzun boyu begenmeyenlere kin kusmuşsun boyundan önce kişilik karakter sıkıntın için öneriler alman gerek burada boy yarıştıracagına😂 , neyse fazla muhattap olmamak gerek
- +1 yıl
Allah aşkına ne saçmalıyorsun. Bir önce okuduğunu anla ayrıca manken gibi fiziğim olmadığını nerden biliyorsun. Uzun boylulu kızlara genel olarak itici deniliyor eğer itici ise neden mankenler uzun kisalar olsun diyorum bunu anlamak bu kadar da zor değil. Sana denilmiyor bana mankenlik yapmadığım için salaqklasin deniliyor fizik yoksa elbet sana denilmez
- +1 yıl
Kısa olduğunu o kadar belli ki lütfen ötede kudur ahahaa
Gizli Üye(36-45)+1 yılBoy maks. 1,60 balık etli kızlardaki özgüven yok onlarda. O yüzden canlar onlar :D
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılBenim abimler ikiside 1.90 civari ikisininde eşi kısa boylu 😅 erkekler kısa boylu kızları daha çekici buluyor ve evleniyor bu gerçek. Ama uzun boylu kızlarda kendilerine uygun uzun boylu bir eş bulabilirler üzülme.
08 Yorumla- +1 yıl
Kısa kızları daha çekici buluyor derken abilerin peşinden uzun boylu kızlar konuştu da abinler mi tercih etmedi de gitti kisarlar evlendiler? Zaten uzun kızlar olarak sayımız azken daha çoğu erkek hayatında uzun kız görmemişken bu yorum biraz saçma olmadı mı kalktı ki tip karakter güzellik varken abilerin terk kriteri kısa mi olması komikmiş gerçekten. 5 yıldır ilişkim var sevgilim 195 boyunda hem cidden uzun erkeklerin kızlara teklif etmediği. mi sanıyorsunuz
Cevap sahibi+1 yılBak ne güzel bulmuşun işte dengini. Kendini bazı konularda kandırmaya çalışma lütfen bu seni hırçın ve adaletsiz biri yapıyor. Neysen onuda kabul et. Sen kendini, isteklerini ve hislerini kabul etmediğin sürece herzaman huzursuz olucaksın.
- +1 yıl
Ne alaka be ben kendimden memnun değilim mi dedim yine dünyaya gelsem yine uzun boylu kız olarak tercih ederim
- +1 yıl
Rica ediyorum kendi kıskançlıklarinizi başkalarının üzerinde atmayın. Ne zannediyorsunuz erkekler uzun kızlara teklif etmiyor mu çirkin kızlar bile bulurken pardon da uzun kızlara teklif edilmiyor mu zannediyorsunuz cidden kendizi böyle mi teselli ediyorsunuz sana bir sır vereyim kızlar istemediği için sevgilisi olmaz erkeklerin ise bulmadığı için
Cevap sahibi+1 yılAsla kimse seni sevmiyor demedim. Hele hele bizim ülkemizde bir kızın istenmemesi söz konusu bile olamaz. Demek istediğim kısa boylu kızların daha fazla tercih edildiğiydi.
- +1 yıl
Bak ne güzel bulmuşun işte dengini. Kendini bazı konularda kandırmaya çalışma lütfen bu seni hırçın ve adaletsiz biri yapıyor. Neysen onuda kabul et. Sen kendini, isteklerini ve hislerini kabul etmediğin sürece herzaman huzursuz olucaksın.
O zaman bu yorumun saçmaladığı ne?
Ayrıca hangi erkek uzun varken kısa kızları tercih etmiş sizden çok var diye en çok siz tercih edilmiş olmuyorsunuz
Cevap sahibi+1 yılYalnış anlamışsın sen. Kastettiğim şey sadece kısa boylu kızların daha fazla tercih edildiği. Ve bunu inkar edersen asıl sen kıskanc olursun kusura bakmada
- +1 yıl
Ben seni anladım ama üzgünüm istediğini benden alamazsın ben kendi boyuma aşık biriyim sürekli erkeklerden örnek ver8yoesun çünkü kendizini teselli edecek tek yeriniz orası mesela benim manken gibi duruşum var giydiğimi yakiştiyorum her uzun gibi. Her uzun gibi her yerde dikkat çekiyorum benim bir sürü artı yönüm varken sizin sadece Türkiyede nefes alsın yeter diyen erkeklerin ilgilisi var farkında değilsiniz ama aynı şeyleri uzunlarda yapıyorlar siz sadece kendinizi bu şekilde tatmin ed8yirsunuz ayrıca sadece senin gibilere bu lafım kendine aşık her kısa boyluyu da bayılırım yeter ki senin gibiler olmasın bir de ben tercih melesi olmam olamam ben seçerim en büyük farkımız da bu ya zaten. En son olarak kendini sevmeni tavsiye ederim onu bunu laf atarak kendiniz sevemezsin
İtici değiller ki kim diyor onu?
20 Yorumla- Devamını Gör (69)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer