Sabahın Sultanı Seda Sayan programında Aslı var ve bana ve anneme dudakları çok garip/iğrenç geliyor, acaba biz mi eski kafalıyız?

Sabahın Sultanı Seda Sayan programında Aslı var ve bana ve anneme dudakları çok garip/iğrenç geliyor, acaba biz mi eski kafalıyız?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Yani ben anlamıyorum insanın doğal güzelliği var iken neden bu şekilde dudak falan şişirir. Yani ne gerek var öyle şeylere keşke herkes kendini doğal hali ile sevebilse diye düşünüyorum.
kocalarına iyi s*kso çekmek için başka açıklaması olamaz böyle dudak yapanların
Çok komik😅
Öpücük atıyormuş gibi duruyor😅
Güldüğünde ağladığında şaşırdığında kızdığında dudaklarının sabit kaldığını hayal ettim bir an😂