Olduğum yaştan küçük duruyorum bu kötü bir şey mi?

Herkese merhabalar arkadaşlar ben 33 yaşına gireceğim ama görenler beni en fazla 25-26 sanıyorlar 18 yaşından küçük durduğumu söyleyenler olmuştu sizce bu iyi bir şey mi

Olduğum yaştan küçük duruyorum bu kötü bir şey mi?
Cevapla