Selamlar
Siz olsanız, estetik yaptırır mıydınız?


𝓐𝓵𝔀𝓪𝔂𝓼 𝓴𝓮𝓮𝓹 𝓼𝓶𝓲𝓵𝓲𝓷𝓰 🫶
Selamlar
Siz olsanız, estetik yaptırır mıydınız?


𝓐𝓵𝔀𝓪𝔂𝓼 𝓴𝓮𝓮𝓹 𝓼𝓶𝓲𝓵𝓲𝓷𝓰 🫶
Nasıl ki kadınlar kendilerinde güzel bulmadıkları bölgelerine estetik yaptırıyorsa, erkekler de kendilerinde kusurlu buldukları bölgelere estetik yaptırabilir. Genç, güzel, kusursuz görünmek istemek sadece kadınlara özgü değil, erkeklerde de güzellik kompleksi var.
Direniyorum acılarına yine dünya

Bence daha yakıṣıklı ve daha genç olacaklarını sanıyorlar ama yanılıyorlar. Gençlikleri ve yakıṣıklıkları bi yere kadar sürüyor sürekli iṣlem gerekiyor
Ay fenaaa bu ne
Ah eski rafet nerede
Bunların doktorlarını ben...
Daha iyi genç ve yakışıklı vs vs, ligten düşmemek içinde yapılıyor olabilir..
Ben zamanla yaşlanmayı sevenlerdenim, beyazlayan sacımı sakalımı ya da yavas yavas kırışmaya başlayan alnımla gayet mutluyum
Teşekkürler 😇
Görünen kusurlarını gidermek amaçlı yapılması gayet doğal ancak kaş aldırma gereksiz yere botoks gibi yakışmayan estetikler erkeksi görünümü git gide azaltıyor. Örnek: kerimcan
Cevap
48Cevap
Beğenilmek olabilir ya da dikkat çekmek
Kendinden memnun olmayan erkek değil bence hiçkimse (zaruri ihtiyaçlar dışında) güzellik için estetik yaptırmasın. Farklı alanlarda rekabeti denesinler lütfen. Sonra bu mutant çocuk bundan mı çıkmış diye kafa patlatmakla uğraşıyoruz.😂Erkek adam duşunu alır, tıraşını olur, saçını tarar şık giyinir bukadar. Daha fazlasını yapan kendini güldüren erkeklerden hoşlanıyordur😂
Andropoz döneminde yeni başlangıçlar, boşanma sonrası yeniden sevgili bulma hayalleri, kadınlar tarafından ilgi ve talep gören erkek olma hırsı elbette..
Soldakini sağdakine bi ben mi tercih ediyorum 🤔🤔 kusur seviyorum ya Kırışıklık bir kusur mu evet fakat her yaşın ayrı bir güzelliği var
Çıtırcı olanlar bizim gibi düşünmüyordur ama tabi 😂 çıtırcı olmak bir karakter sorunudur 😂
Mewing yapıyorum şekerim estetik değil
Kadınlar için sebep ne ise erkekler içinde odur diye düşünüyorum. Şahsen gerçek anlamda sağlığımı etkileyen bir sorun olmazsa. Kesinlikle estetik düşünmem.
Erkeklerin de kadınlar gibi bakımlı olanları olduğu için çirkin bir görüntüyü kaldıramayıp estetik olmak istemeleri normal en basitinden örnek verecek olursak bir erkeğin burnu eğriyse o eğri burunla gezmek zorunda değil isterse tabii ki estetik olabilir
Ben bizzat hemşireyim çok estetik hastası bakıyorum Çok erkekler geliyor Hatta benim burnum Kemerli olmasına rağmen yaptırmıyorum Çünkü eskisi kadar sağlam olmuyor estetik burunları Ben orijinal ihtiyaç duymuyorum oyüzden
Özgüven eksikliğinden ve yaşlılık komplesinden.
maalesef ki bir çoğunun yaşlı görünmek. Onların kabul edeceği bir şey değil. Bu onları özgüvensiz hissettiriyor.
Kekem botox erkekte olmuyor
Spiker de gördüm. Yazık günah robota benzemiş
Botox özelinde diyorum. İsteyen istediğini yakıştırdığını yapıyor zaten
Kadınlar neden yaptırmaya ihtiyaç duyuyorsa erkekler de öyledir. Estetik ihtiyaçlar sadece bizim için yoktur.
Kızlarınki ile aynı sebepten olduğunu düşünüyorum. Kız olsun erkek olsun kişi kendini iyi hissedemiyorsa hissedeceği ölçüde yaptırabilir.
Beğenilme duygusu ya da özgüven sorunu yaşayan insanlar diyebiliriz, aslında fiziken değilde ruhen estetik yaptırması gereken insanlar var.
Erkeklerin de aynaya baktıkları zaman kendilerini iyi hissetmeye ya da karşı cinsten güzel sözler duymaya ihtiyacı var 😉
Kadınların da erkeklerinde sağlık sebepleri dışında estetiğe ihtiyacı olmadıklarını düşünüyorum. Güzellik algısına uymak için sokaklarda her attığım bakışta onlarca barbie bebek görüyorum. Hepsi aynı gibi duruyor.
Kendini toplum tarafından beğendirme arzusu. Ne bileyim bana tuhaf geliyor zaten erkekler bakımlı olunca diğer şeyleri göze batmıyor ki.
Kendini iyi hissetmek güzel durmak için. Abartılmadığı sürece normal buluyorum yaptıra bilirler.
Ünlü olanlar orta yaşa gelince yapmaya başladı turkiyede
Dayım burnuna yaptırdı gargamel gibiydi ajsjjssj yaptırmasaydı evde kalacaktı
😂😂
Öylemiymis ben kadınlar ihtiyaç duyar diye biliyorum. Erkekler mecbur kalmadıkça yapmazlar.
Yakismadiklari bir yerleri olunca yapıyorlar galiba
Bunlar gençlik aşısı ya da botox gibi duruyor. Estetikten farklı botox.
Kadınların zulmü baskısı aşağılaması ve ötekileştirmesi sonucu çoğu erkek boşu boşuna bıçak altına yatmaya başladı. Çözüm ameliyat değil çözüm kadınlardan uzak durmak. Kadın yoksa zulüm de yoktur.
Kadınlar ne için estetik oluyorsa erkeklerde aynı amaç için estetik oluyorlar.
Biz neden ihtiyaç duyuyorsak o yüzden. Beğenilme kaygısı
Kadinlar neden ihriyaç duyuyorsa erkeklerde onun için yaptırıyor
Barbie bebek sendromu yoksa yüzünden para kazanma olabilir. Aşağılık kompleksi olabilir
Kendilerine özgüveni olmayanlar yapıyor genelde kız erkek farketmiyor
Yaşlılık sendromu yaşayan öz güvensiz erkek modeli onlar
Benim öyle hiç düşüncem yok yaptıranların kafa yapısını da anlamıyorum
Seviyorum kırışıklılarımı
Bana göre bakımlı erkek temiz olanıdır.
Televizyonda yansıtılan güzellik algısı yüzünden onlarda etkileniyor
Daha genç görünmek istiyorlar, kendilerinden 30 40 yaş küçük sevgili yapınca tabii mecbur
9 yaşımdan beri spor yaparak estetik yapıyorum kendime... :D
İhtiyaç hissediyorsa yaptırmalı. Bakımın aşırısı olmadığı sürece, bakım şarttır.
niye olmasın ki sonuçta erkeklerinde ihtiyacı olabilir
iyi hissetmek
iyi görünmek kadınların motivasyonu ile aynı
Çirkinse yaptırsın ya
Kardeşim erkeğin çirkini ni değil karakter lisini al
Yaptırsınlar bende yaptırırdım estetik bence küçük dokunuşlar olursa bence güzel bir şey
Iki kaşımın ortasına botoks yaptırmak estetik sayılır miii
Bence kadınsı bir şey daha çok , erkekler kadınlaşmamalı genç görünmek için yaptırsalar bile dışardan belli olmayacak doğal olacak bence
Kadınlarla aynı sebep beğenilme arzusu. Ben de yaptırmak istiyorum burnumu çünkü çirkinim ve beğenilmek istiyorum.
Kadınlaramı özentiler acaba jdhwidudu
christiano ronaldonun before afterına bak anlarsın
Estetik farkı diye bir şey var yaparım yani güzel duruyor yüzü değiştiriyor resmen
Ben hiç gerek duymadım gerekte duymadim yorum yok
Yaptırdım pişman da değilim
Ben estetik yaptırmam
kadınların duyması kadar saçma
Keşke kimse estetik yaptırmasa
Yakışıklı değillde güzel gözükmek için
Kadınlar neden duyuyorsa ondan
Belki bir tek burnumu yaptırırdım.
Erkekler mi kadınlar mı?
Dış görünüşünü beğenmediği için
Ünlüler yapıyor ve saçma oluyr
Kadınların sebebi ile pek çok farkı yok
Daha genç görünmek için
Yerçekimine karşı koymak
Daha genç görünme isteğidir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?