Kırmamak için der erkekler.. beğenmiyorum ama yoklukta da gidersin.. kapıyı kapatmıyayım tam diye
0
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Yok o benim arkadaşım öyle aramızda sevgi aşk falan. yok Ya genel olarak sordum o da çirkin bir insan değilsin bir manken olmadığın açık ama çirkin falan değilsin dedi
Erkekler Ne Diyor
Kırmamak için der erkekler.. beğenmiyorum ama yoklukta da gidersin.. kapıyı kapatmıyayım tam diye
Yok o benim arkadaşım öyle aramızda sevgi aşk falan. yok Ya genel olarak sordum o da çirkin bir insan değilsin bir manken olmadığın açık ama çirkin falan değilsin dedi
Tamam işte olurda birgün dara düşersem diye
Hahaha anladım erkekler neden sence güzellik takıntısı var
Orta şeker işte 👍🏻 aslında değer vermesi gereken şey kalbinin güzelliği , yanlış yere bakmışlar ya da kalbini görememiş o an..👍🏻
Ya genel olarak sordum o da çirkin bir insan değilsin bir manken olmadığın açık ama çirkin falan değilsin dedi
Hoş güzel şeyler söylemiş işte. Dürüst biri demek ki..
O zaman idare eder normalim yani
Tabii ki. 👍🏻👍🏻Bakma sen milletin ne konuştuğuna ya. Kimse barbie bebek aramıyor zaten. 👍🏻
Normal olmak iyi yanı güzellik derdim yok
Aynen öyle..👍🏻
İdare edilir seninle demek, yokluktan
Normal olmak iyi yanı güzellik derdim yok
Evet
Peki erkekler kimi normal idare eder der?
giderin var
verirsen yaparım demek :))
Yüz olarak sordum ama
fark etmez
Ya genel olarak sordum o da çirkin bir insan değilsin bir manken olmadığın açık ama çirkin falan değilsin dedi
söyledim işte
Giderin var ne demek
Seni beğendiğim söylenemez diyor
Ya genel olarak sordum o da çirkin bir insan değilsin bir manken olmadığın açık ama çirkin falan değilsin dedi
Hoşlandığı kadınlardan değilsin demek
O benim arkadaşım sadece sordum
Neden ardına düştün ki
İdare edersin demenin kibarcası gibi gibi
Anladım idare eder yani
Ama o öyle dedi diye öyle olduğun anlamına gelmiyo bukendi değerinin farkında ol😄
Bu*
Yok ya zaten bence erkekler güzellik konusunda takıntılı.
Güzellik önemli. O yüzden cinsellikte bile güzel kızlarla misyoner de olunup, çirkin kızlarla yüzünü görmememiz için arkasına geçiyoruz😬
Giderin var
Yüz olarak soruyorum ama
Guzel değilsin ama iyisi de bana bakmadi demek istiyor
Ya genel olarak sordum o da çirkin bir insan değilsin bir manken olmadığın açık ama çirkin falan değilsin dedi
Güzel de değilsin
Sonuçta çirkin de değilim
Evet ama. seni beğenmedim demenin mütevazi bir yolu
Ya genel olarak sordum o da çirkin bir insan değilsin bir manken olmadığın açık ama çirkin falan değilsin dedi
Üzülme diye de demiş olabilir çok merak ediyorsan herseyi olduğu gibi söylerim resmini paylaşmak istersen
He soyle
Giderin var demek
Ya genel olarak sordum o da çirkin bir insan değilsin bir manken olmadığın açık ama çirkin falan değilsin dedi
Abartı güzelliğin yok çok Kotu de değilsin
Ahım şahim bir şeyin yok dedi