Zoratenin lekelerinden sorun yaşayanlar?

zoratenin tedavisi görüyorum. 8. ayım fakat yanaklarımda kusma döneminden kalan kırmızı bir çok leke var ve 8. ay geçmiyor. doktor ilgisiz biraz geçeceğini söylüyor fakat kaldı şurada bir kutu. kusma dönemim çok uzun sürmüştü yaklaşık 5 ay kadar felaket korkunç bir dönemdi. cevremde kullanan herkesin yüzünde ki tüm izler dahi gitti tertemiz oldu. üstelik kusma dönemleri de kısa sürmüştü benim yüzüm hiçbir zaman tertemiz olmadı. napacağımı bilmiyorum kolestrolum de yükseldi, vücudumu iyi etkilemiyor farkındayım son kutuyu içmeden bırakmayı da düşünüyorum çünkü sıfır etki şakasız sıfır etki. napacağım bu lekelerden muzdarip olan var mı benim gibi ya da bir bilgisi olan? çünkü şimdiye kadar bir çok yazı okudum kimsenin başına böyle bir şey gelmemiş. doktor bu son ayım olduğunu söyledi.

Zoratenin lekelerinden sorun yaşayanlar?
Cevapla