duştan sonra cadıya benziyorum saçlarım kabarıyo e evlenincede sürekli beni düzleştiriciyle düzleşmiş saçlarımla görmicek. Banyodan çıktıktan sonra bi bakıcak karşısında cadı yüz bakımsız ya boşarsa?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye(30-35)+1 yılay saçmalama lütfen. saç bu yani düzeltebileceğin bir şey değil. bir adam seni saçın kabarıyor sabahları hortlak gibi oluyorsun diye boşayacaksa bırak boşasın. evlilik böyle bişey değil. bunun hastalığı var, hamileliği var, kilo alması var. her anına şahit olacak ve seni her halinle sevecek bir eş doğru eştir zaten. hangi karı koca sabah uyandığında müthiş güzel oluyor allah aşkına. sadece tip değil istemeden pırtlıyosun, ağzın kokuyor, yanında kusuyorsun, s*çıyosun:D kıyafetlerin her zaman 10da 10 olmuyor paçalarını çorabın içine soktuğun o kış günlerinde de eşin seni sarıp sarmalıyor. yani bizde durumlar böyle en azından. böyle olmalı. ben de çok kaygılanırdım evlenmeden önce, hatta eski pijamalarımı annemde bıraktım evlenince daha güzel şeyler giyerim diye. sonra baktım adam beni her halimle çok çekici buluyor zaten:D gittim aldım annemdeki pijamaları giyiyorum. hiç kendimi kasmıyorum müthiş görüneyim diye. gerçek hayat böyle bir şey değil çünkü. dizilerde görürsün anca o hayatları
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılHer erkek, güzelliğe önem vermiyor. Güzelliğe önem vermeyen birini denk getireceksin. Nice yakışıklı erkekler görüyorum, obez kadınla evleniyorlar.. Galiba, büyü yapıyorlar da olabilir. Gerekirse, sende büyü yaptıracaksın. Obez kadın- yakışıklı erkek ilişkilerinde, muhakkak büyüye inanmaya başladım artık. Zira ben hiç, gerçek anlamda seks yapamadım ama obez kadınlar beni tahrik etmiyor. Bolluk içinde olan yakışıklı erkekleri, nasıl tahrik ediyorlar? Bilemiyorum.. Ancak kadın ve erkek ilişkileri ilgi alanım olduğundan, iyi bilirim. Genel olarak aldatma olayları, erkek türlerine göre şöyle oluyor;
GENEL OLARAK ALDATMA OLAYLARİ
Talep gören (alfa ) erkekler, yönetebildiği ezik hanımlarını; talep gören alfa kadınlar ise yönetebildikleri ezik beta kocalarını aldatıyor. Şöyle daha net izah etmem gerekirse;
1) ALFA ERKEĞİN ALDATMASI VE ALDATILMASI
Talep gören alfa erkek, yatakta iyi oldukça; kadının karşına daha iyi alfa erkek çıkana kadar aldatılmaz. Tabi kadının, daha iyi alfa erkekle aldatabilmesi için;bakire olmayıp da evlenmesi lazım. Böylece karşılaştırma yapabilsin ki kocasının kendisine yetebilip yetemediğini anlasın. Ancak alfa erkek, kadını sevmiyorsa veya seviyor da tatmin olamıyorsa; talep gördüğü için rahat aldatır. Kadın da aynı nedenden, beta kocasını aldatır. Gelelim, beta erkeklerin aldatılması olayına. Zira beta erkek, talep görmediği için; aldatamaz. Midesi alıyorsa, escorta gider belki.. Zira escortlar da beta erkeklere kötü davranıyor. Zaten bir kere gitse, bir daha gitmez.
2) BETA ERKEK ALDATAMAZ AMA ALDATILIR
Şimdi evlenilmek istenen saf betalar, genelde zengin oluyor. Asgari ücretin en az , 4-5 katı maaş + ev +arabaya sahip olmak diyeyim. Şimdi bu betların ezici kısmı, bakire olmayan ama bakireymiş algısı oluşturan kadınlarla evleniyor.
Bu kadınlar da toplumda çoğunluk olup çocuk olana kadar seks yapıyor. Zira çocuk olunca genelde hiç bir iyi beta erkek, boşamaz. Çünkü alfalardan farklı olarak, çocuklarına aşırı düşkünler ; eşlerine düşkün oldukları gibi.. Hat da çocuklara, kadınlardan daha çok bakarlar ve ev işini de hep bunlar yapar. Örneklerini, baya duyuyorum.. çocuk olduktan sonra, evlilik garantilenmiş oluyor ve alfa erkeklerle aldatmalar başlıyor. Kendisiyle de sussun diye, haftada bir ancak birlikte oluyor. Böylece beta erkeklerin, hayatını mahvediyorlar.. Neden aldatıyorlar? Çünkü, alfa erkeklere olan güzel günlerini özletiyorlar ve adamla sevmeden evleniyor. Aynı sebepten , alfa erkekler de bakire olarak kendisiyle evlenen eşini aldatıyor.
Şunu da belirteyim. Beta erkekleri, kendi gibi beta kadın sevebilir. Çünkü Yeterli seks tecrübesi ve çekici bir erkek de olmadığından , sadece karşılaştırma yapamayacak bakire utangaç kadınlar böyle erkekle güzel evlilik yapabilirler ki örneğini , bizzat biliyorum.. . Ama böyle kadınlar genelde, alfa erkekler evlenmeye karar verdiğinden; alfların avına düşüyorlar ve evleniyorlar.
Çevremden ve uzmanlardan edindiğim bilgiler, bu şekilde. Evlilikler, bu yüzden kötüye gidiyor. Çünkü kadın da erkek de doğru tercih yapamıyor. Gerçek aşk evliliği, azınlıkta. Böylece evi ayırmalar ve boşanmalar, evlilik sayısına yaklaşıyor.
30 Yorumla
+1 yılBu endişe oldukça yaygın olabilir, ancak önemli olan kendine güvenmek ve kendi değerini bilmek. İlişkinizdeki sevgi ve bağlılık, sadece fiziksel görünüme dayanmamalıdır. Kendine bakım yapmak ve kendini iyi hissetmek önemlidir, ancak bu sadece bir ilişkinin temeli değildir. Eğer kocanız sadece fiziksel görünümünüze odaklanıyorsa ve sizin gerçek değerinizi görmüyorsa, bu ilişkiyi sorgulamak için bir sebep olabilir. Kendinizi sevin ve değer verin, böylece başkalarının sizinle ilgili düşünceleri sizi bu kadar etkilemez.
00 Yorumla
+1 yılŞekercim sen her halinle kendine alışık olmalısın öncelikle ve sevmelisin🌸Eşin de her anlarına haline tabiki denk gelmeli ki adam sürprizlerle karşılaşmasın ve seni seven her halinle sevecektir emin olabilirsin. Sen sen olduğun için değerlisin güzel enerjiler ve güzel görünüm hep seninle artarak olsun🫶🏻✨
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
64
Cevap
75Cevap
- Güzellik & Bakım konusunda 14,4b cevap paylaştı.
+1 yılNe zaman kendini sevdin işte o zaman geçer gadası
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılYa 😂😂 eşin de yanında gaz çıkarcak , soyuncak sende d. tündeki kıllarla tanışcaksın , kulağını kaşıyacak , burnunu belki karıştırcak pis mi bilemezsin , kıyafetlerini sağa sola saçıcak.. bazen sevişiken gaaaak diye ağzının içine geğircek birden sonra kusura bakma bile demeyecek..
eş demek birbirini tamamlak demek.
Yani kötü halin bile ona iyi gelebilir. Daha geçen gün nişanlım çat diye geldi bize saçlarım yağlıydı bakımsızdım , yemek yapmıştım üstüm başım kokuyordu ama iğrenmedi benimle hatta dedi ki nolcak böyle görsem senii dedi benim utanmama güldü.
Kimse ev halindeyken o dışardaki cool hali gibi değil asla.21 Yorumla- +1 yıl
Çok doğru dedin knka benim eşimde sabah gözümü aciyordum o kahvesini içerken kalkıp yanıma gelir yanağıma öpücük ko durur günaydın aşk derdi o an ben mağaradan çıkmış tipimle bön bön bakıyorum adama kafa göz dağınık, bide popoma sarılıp osursana yerim seni diye popomu opuyordu ajajjaa
+1 yılÖncelikle, endişelerini anlıyorum ancak bir ilişkide sağlıklı iletişim ve anlayış önemlidir. Eğer kocan seni gerçekten seviyorsa, dış görünüşünden ziyade senin içindeki kişiliği ve karakterini değerlendirecektir. Saçların kabarık olması veya bakımsız görünmen, senin değerini belirlememelidir. Ayrıca, bir ilişkide karşılıklı anlayış ve destek önemlidir
30 Yorumlagündelik halinizle tanışma hailiniz çok fark ediyorsa filtreli resim kullanıyorsan demek ki bu yüzden dertleniyorsun. Ama önerim filtreleri kullanmayın kendiniz olun ki pişman olmayın.
Ayrıca makyaja evlenen insandan kocalık beklemek büyük sorumsuzluktur.
Ama ben 50kg evlenip kendini toplamayıp 80kg olan kadını boşarım baştan söylerim zaten
13 Yorumla- +1 yıl
+1 yılBu sebeple hiçbir erkek yatırım yaptığı eşini boşamaz. Erkeklerin böyle boş takıntıları yoktur. Onlar için evlilikten önce güzellik önemlidir. Evlendikten sonra davranış ve tavırlara bakarlar. Sen ona karşı iyi olduğun sürece hiçbir şekilde problem yaşamazsın.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBeni boşarsa nedir ya😄 Benden soğursa diye endişelensen anlıycam da neyse… Bikere sen baştan düşürmüşsün kendini. Özgüvenini bu kadar düşük tutarsan seni her türlü hor görecek zaten. Sen o kabarık saçınla bile öyle bir tavır takınacaksın ki, enerjin hep yüksek olacak ve kendine güveneceksin. Aksi halde korktuğun başına gelir 🙂 Hem evlenince eşler birbirinin her türlü bakımsız haline ister istemez şahit oluyor. bunlar abartılmadığı sürece normaldir
00 YorumlaHayır evlilik sevgililik gibi bir süreç değildir. Evlilik hayat arkadaşlığı yol arkadaşlığı dır. Birbirinizin her halini her durumunu göreceğiniz bir dört duvar arasıdır
30 Yorumla
+1 yılİster bakımlı ol, ister olma. En kötü ihtimal aldatılırsın. Hamile kaldığında ve karnın şişmeye başladığında, eşin inançlı biri değilse aldatılırsın. Erkek boşanmak için evlenmez. Boşanmamak için aldatır. Genellikle böyle oluyor.
10 Yorumla
+1 yılEvlenince elbette bakımlı olmayı sürdürmen ve daha da kendine dikkat etmen gerekiyor. Ayrıca banyodan sonra saçının kabarması bakımla ilgisi yok eşin seni her hâlin ile beğenmeli aksi olursa zaten ondan sana eş olmaz.
10 YorumlaSen banyodan sonra seni o halde görsün istemiyorsun ben birlikte banyoya giriyorum birlikte yıkanıp kurulanip hazırlanıyoruz 2 yıldır da beraberiz şükür. Bu işler yoldaş meselesi güzelim iyi seç
10 YorumlaO zaman herkesin boşanması gerekirdi değil mi :D Tabii ki kendine bak ama kendini de üzme yani, hem kendine hem de eşine saygı duyduğun için bakımlı ol, ayrıca Adriana Lima bile aldatılmış, çok da takmamak lazım.
00 YorumlaNeden Öyle düşünüyorsun ki yüzüne bakıp sevecek erkekle niye evleniyorsun ki ayrıca hiç bi kadın kız da çirkin değildir ayrıca erkeklerde dipsiz olabiliyor bu boşanma sebebi olmuyor ama kendine haksızlık etme öylece düşünme
00 Yorumla
+1 yılDuştan sonra prensese benzeyen kimse yok. Bunu çok takıyorsan bence duştan çıktığında günlük bakımını yap. Saçlarını düz ya da dağınık olması bence güzelliğini etkilemez. Sonuçta o da sadece aksesuar. Kıyafetlerine özenebilirsin. İlgisini çekecek kıyafetler sana daha özgüvenli hissettirir
00 Yorumla
+1 yılOlduğun gibi kabul etmiyorsa zaten evlenme o düşünceyle yaşayacağına seni sen gibi kabul eden her halinle seven birini bul evlen ne gerek var sürekli makyajlı olayım düzgün olayım falan filan
00 Yorumla
+1 yılKim dört dörtlük illaki eksiğimiz olur doğru saç ürünü ile bu durumu daha iyi bir hale getirebilirsin bu sebepten boşanma olacaksa evlilik değil evcilik olur ki hiç olmasın daha iyi 🤷🏻♀️
00 Yorumla
+1 yılSen kocan için mi bakımlı oluyorsun
Bakım illa makyaj felan değil insanın kendisine olan saygısı kendine verdiği değerdir bilmiyorum ben böyle düşünüyorum00 Yorumla
+1 yılErkekler de evlenince evde şortla mağara ayısı gibi geziyor ona bakılırsa. Bu tedirginliği erkekler yaşasın bence
10 YorumlaÖyle yapmayın ya kendini ne kadar değersiz yapıyorsun. Seninle sadece bunun için mi evleniyorlar yani
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 521 cevap paylaştı. Yüzünüze sürdüğünüz şeyler bakım değil aldatmaca.
kusurları kapatma veya olmadığınız biri gibi gözükme.
Dikkat çekmekte var elbette
kimse bundan boşamaz.
00 Yorumla
+1 yılYersiz korku içindesin yaşanmamış hiç bir şey gerçek değildir olayların içindeyken bu kadar korkunç olmuyor
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 770 cevap paylaştı. Tek derdim saçınsa keratin bakım yaptır saçına üç dört ayda bir gidiyor zaten , hem eşin gerçekten benimsemisse seni bunları yadirgamaz bile.
00 Yorumla
+1 yılSanki kocan dünya yakışıklısı olacak sdfhjjk o zaman ne yapalım biliyor musun o seni boşamadan sen onu boşarsın olur biter.
00 Yorumla
+1 yılher şeyi kuruntu yapar kafanıza takarsanız eşiniz için sorun olmayacaksa bile sorun varmış gibi eşinize yansıtırsınız
00 Yorumla
+1 yılbir şey diyimmi bırak seni bakımsız görmeyi kendisi ormandan kaçmış gibi olur kesin boş ver takılma bukadar laf ederse sende onun pisliginden vur
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 1b cevap paylaştı. bosar bu arada , ben şahsen erkek olsam bakımsız bir kadın istemem, arada hastalanır vs olur da başka , diğer türlüsü olmaz xd
01 Yorumla
+1 yılAlemsin ya cadı yazmış bir de tam tersi bazı erkeklerin hoşuna gider bu , üstelik güzelsen her türlü giderin vardır
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 748 cevap paylaştı. Evlenip boşanmak kolay değil öyle, ömür boyu nafaka ödememek için birçok şeye göz yuman erkeklerle dolu bu ülke.
05 Yorumla- +1 yıl
Sende onlardanmsn
- +1 yıl
@Güzelkardeşim90 hayır, evli bile değilim ben ne alaka.
- +1 yıl
Baban annenden ondan boşanmiyo olabilir mi
- +1 yıl
@Güzelkardeşim90 babam türk değil, nafaka parası koymaz ona.
Konunun ben veya ailemle olan alakasını çözmeye çalışıyorum ama çözemiyorum.
- Güzellik & Bakım konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılKendiisi evin içinde donla gezecek sen bakım diyon😂
10 Yorumla Her halini sevmeyen, sevmeyecek biriyle birlikte olmamalısın
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılAllahım şurda "eşin de yanında gaz çıkaracak" diyerek başlayan upuzun yorumu görmez olaydım 😭 evlilikten hepten soğudum. Tek sorunun sac olsun diğer şeyler olmasın yeterki
11 Yorumla- +1 yıl
Kıyamam
+1 yılBelki bamya çıkacak ve sen onu bosayacaksin kötü düşünme 👿
10 Yorumla
+1 yılBoşanınca geçer merak edilecek birçey değil korkma.
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 758 cevap paylaştı. Bakımlı olmak önemli ama eşim dediğin insan seni doğal halinle de sevmeli..
00 Yorumla
+1 yılBaşkalarının senin hakkında ne düşündüğünü dert etmek yerine kendini sevmeyi öğrenmelisin
00 YorumlaYaa ne kadar masum sşcösldlçcldld boşamaz boşamaz korkma
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 968 cevap paylaştı. Boşamaz merak etme. Başka meziyetlerin vardır
00 Yorumla
+1 yılBunun basit yolu evli değil iken de bakımsız halini görmesini sağlamak
00 Yorumla
+1 yılÇoğunluk neyse aklında o kalır. Ve ilk izlenimler her zaman daha önemlidir.
00 Yorumla
+1 yılÇokta tın onun için boşanacak ise evlenmesin gereksiz
00 YorumlaSeviyorsa iyisi ile kötüsü ile kabullenmeli o yüzden eş seçimini doğru yapmalısın
00 YorumlaEvlilik sürekli iyi halini görmek değil her halini bilmektir
00 Yorumla
+1 yılöyle erkekle evlenmezsin olur biter üzüldüğün şeye bak bi kıllı maymun için
00 Yorumlaabla brezilya fönü diye bi şey var yani eğer düşünürsen :d
00 Yorumla
+1 yılDevamlı bakımlı görüp dibinin düştüğü karıyı bakımsız görünce bi daha aramama hissi oluştu bende.
01 Yorumla- +1 yıl
Neden hala bekar olduğunuz anlaşıldı. Her yerde Tom Cruise gibi geziyorsanız ancak bir kadından da her zaman 10/10 olmasını bekleyebilirsiniz beyefendi
+1 yılBir kadında en hoşuma gittiği andır duştan sonra ki hali. Doğal ve samimi ayrı bir güzellik bence.
00 YorumlaSen önce bi evlen de bunları sonra düşünürsün bence..
00 YorumlaEvlenmeden bir o halinin yatışmış halini göster gözü alışsın.
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 1,6b cevap paylaştı. Derdine bak. Herşeyin tam, ama bir saçın sorunlu öyle mi? Emin misin?
00 Yorumla
+1 yılKıl tüy mezvularına çok dikkat etmen lazım cidden soğukluk geliyor
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yıl😂😂😂😂 evlendikten sonra saçları kıvırcık vs diye boşanan kaç kişi gördün 😂 uğraşmak istemiyorsan tesettüre geç sende 🙃
00 YorumlaSeni her haliyle beğenmiyorsa hiç evlenme bence erkekler çok mu bakımlı sadece sen kendini ona beğendirmeye çalışma senden böyle bi beklentisi varsa kendiside bakımlı olsun seninde onu öyle görmek istediğini göster ona
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSaç kurutma makinesi kullanıyorsan kullanma ya da usulüne uygun kullan. Benim de saçlarım kabarıyordu eskiden. Düzeldi şükür.
04 Yorumla- +1 yıl
Nası düzelttin?
Cevap sahibi+1 yılSaçımı kurutmuyorum artık. Havlu bile kullanmıyorum. Benim saçlar da uzun baya. Acele evden çıkmam gerekiyorsa kurutuyorum makineyle. Onda da uzaktan tut yakın tutma. Saçlarını yıpratıyor yoksa. Hatta benim saçların en güzel hali banyodan çıktıktan sonraki halidir. Yağlayarak masaj yapmak da fayda sağlayabilir. Ben eskiden yapıyordum bitkisel yağlarla. Şu anda ihtiyaç duymuyorum.
- +1 yıl
Teşekkürler
Cevap sahibi+1 yılsıcak su kullanmak da yıpratıyor saçı. fazla soğuk suyun da uzun vadede bazı zararları oluyor. saç sağlığı için en iyisi ılık su
Gizli Üye(25-29)+1 yılVay canına ya insanlarımızın dış görünüş takıntısı ne zaman son bulacak acaba ya
10 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 2b cevap paylaştı. olsun nikahı basmış olcan o saatten sonra çokda mühim değil 😂😂
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yılOho daha neler neler görecek bakımsız da bir sey mi?
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılOda bakimsiz olur zaten merak etme evlilik herseyi bitirio herseyi
00 YorumlaSende onu beğenmeyip boşarsan?
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılbanyoya birliktede giriceksiniz, bunuda gözardı etme
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılNe alaka eğer sen güzel giyinirsen güzel kokarsan kabarık saç bile tatlı olabilir
00 Yorumla
+1 yılAbla rahat ol, adamla yaşamaya başlayınca sabah bir kalcanız onun yüzü gözü şişmiş senin saçlar dağınık birbirinize tatlı geleceksiniz. Yoksa niye evleniyoruz alla alla
00 Yorumla- Devamını Gör (79)
Devamını Gör(124)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Güzellik & Bakım > Sorular > Evlenince kocam beni bakımsız görürse boşar mı diye korkuyorum. Bu his nasıl geçer?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer