Güzellik & Bakım Kalıcı makyaj zararlı olmasa ilk yaptıracağınız işlem ne olurdu? u SilverBlooming Takip Et FenomenMaster Yaş: 29 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 30 Yapay Zekaya Sor Benim eyeliner olurdu. Peki ya sizin ne olurdu? Eyeliner işlemi Dudak boyama işlemi Kalıcı fondöten Kaş boyama Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Kalıcı makyaj zararlı olmasa ilk yaptıracağınız işlem ne olurdu? Cevapla Makyaj Soruları İş Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 47,4b cevap paylaştı. Makyaj yapmam 1 0 Yorumla
Lum0sMaxima Takip Et Yoda Yaş: 29 , eic 99% +1 yıl Hiçbiri ya yapmak çok keyifli çünkü direkt sonuçtan çok yapması değiştirmesi güzel 1 2 Yorumla u SilverBlooming +1 yıl Öylede bazen zor oluyor her gün makyaj yapmak 😄 Lum0sMaxima +1 yıl Haklısın yine de kalıcı makyaj istemezdim 😇
Alfia Takip Et Master Yaş: 106 , eic 100% +1 yıl Kaşımda işlem var zaten. Neyse ben dudak ve eyeliner alayım. Çünkü fazlasıyla vaktimi alıyorlar ve her zaman kursuz bir şekilde yapamıyorum. 1 0 Yorumla
Asya_2275 Takip Et Mentor Yaş: 21 , eic 99% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 7,3b cevap paylaştı. dudak boyama işlemi olurdu 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Makyaj yapmam
Hiçbiri ya yapmak çok keyifli çünkü direkt sonuçtan çok yapması değiştirmesi güzel
Öylede bazen zor oluyor her gün makyaj yapmak 😄
Haklısın yine de kalıcı makyaj istemezdim 😇
Kaşımda işlem var zaten. Neyse ben dudak ve eyeliner alayım. Çünkü fazlasıyla vaktimi alıyorlar ve her zaman kursuz bir şekilde yapamıyorum.
Bende eyeliner yaptırırdım kesin
eyeliner yaptırırdım
dudak boyama işlemi olurdu