

törpü körelmiş sanırım fazla iyi törpülemedi...
kararsız kaldım.


törpü körelmiş sanırım fazla iyi törpülemedi...
kararsız kaldım.
Cinayet işlemek için bıçağa gerek yok 😄
Suç aleti gibi olmuş asdgh
manitayi boğazliycam
ondan boyle yaptim ajshsjdhs
Cevap
5Cevap
Kendi tırnağı düz olup da oval yapmaya çalışanların tırnağı zaten hep komik görünüyor bence. Törpüyle ilgili değil yani
evet olmuyo
Normal bence
çok sivrilmiş eline aldığın şeyleri çizebilir
Maniküre git devamlı onlar düzeltir
Tırnak güzelde uzun olması itici
çok sivri geldi bana
Kötü kanka
Beğenmedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar