Adriana Lima daha güzel
Barbara Palvin daha güzel
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Yani herkese göre değişen bir durum bu durum tabi. Herkesin güzellik anlayışı aynı içinde değil farklı olabiliyor genelde. Ben şahsen Adriana limayı daha güzel buluyorum ben barbara palvinden bile güzel bence. Barbara palvinde çok güzel bir kadın ama adriana daha güzel.
Hanımefendi barbarayı pek beğenmiyordunuz diye biliyordum :)
Güzel beğeniyorum ama adriana daha güzel
Güzellik subjektif bir kavramdır ve kişiden kişiye değişebilir. Kimi insanlar Adriana Lima'nın gençliğini daha güzel bulurken, kimileri de Barbara Palvin'i daha çekici bulabilir. Mesela ben Adriana Lima derdim gençlik dönemlerimizde ilk onu tanıdık
Cevap
3Cevap
Bence ikiside cok guzel ama esmer severiz
Adriananın yüzü geniş ve olgun duruyo dimi
(Gençliğini baz alalım)
Bilmiyorum aslinda pek o bakimdan bakmadim ikisininde yüzü küçük ayrica Adriananin prime zamanlari 27 yasinda oldugu vakitti
Olabilir
Ama adriananın yüzü geniş değil mi
Biraz
Barbaranin yüzü uzun adrinananki daha yuvarlak
Senin...
Ahh çok incesiniz..
Ama gerçeklere dönelim lima mı palvin mi😂😂
Yüz olarak değerlendirelim lütfen
Angelina
😂😂😂😂 sen kaldın orada
Tamam sen ne dersen o olsun seni mi kırıcam 🌺
Bak mesela
Adriananın yüzü de geniş olgun dimi
Ne demek efenim sizde çok tatlısınız.
Adriananın yüzü mü barbaranın mı sence
Adriana beğenmiyor musun 😂
Adriana
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?