Görseldeki kadar kiloluysa bana değil kendisine zarar Sağlıksız bir kere herşeyden önce. Kendinden pay biçmesi lazım insanın, kimse gıdısı patlamış löp löp etleri karın bölgesinden taşmış bir kadına görür görmez vurulmaz neticede. Ama şu da var şekerpare göbekleri kendilerinden 30 cm önde giderken ilik gibi hatun beklentisine de girmesinler hani
maalesef dış görünüş önemli her ne kadar inkar etseler de burada ben katılmıyorum. Kimse dışını beğenmediği bir insanı bırak sohbeti arkadaşı ciddiye bile almaz. Hayat böyle işte maalesef.
Sağlığını etkileyecek, obezite tarzında bir durumu yoksa ben sadece arkadaş gözüyle bakmazdım.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Yoo, fiziksel özelliklere takılmayıp karaktere bakmayı öğrenince herkes çok mutlu olacak. Ben görücü usulü tanıştım sevgilimle, annesi fotoğrafımı gösterdiğinde bakmamış bile, kiloluysa da canı isterse değişmesi 1 ay sürer, ne bileyim burnu çirkinse yaptırmak isterse hallolur önemli olan karakteri demiş. Ben de tam olarak aynı düşünüyorum, tanıştığımızda biraz kilosu vardı verdi bile ama karakteri muazzam, sırf kilo yüzünden reddetseydim böyle birini kaybettiğim için çok üzülürdüm
Aynı bakış açısına sahip olmak önemli synı espiriye gülebilmek gönülden bağlanabilmek saatlerce sıklmadan sohbet edebilmek önemli yarın ne olacsğımız çnemli değil aşık olduğun insanın bi kazayla allah kotusun başına birsürü olaylar gelebilir yatalak kalabilir çirkinleşebilir zaten güzellik ebedi değil geçici onu bize veren alırda aşkından vazgeçeceksen zaten o aşk değildir
Ben en azından kendim için böyle düşünmüyorum. Kendisi halinden memnunsa sağlığını da etkileyecek obezite tarzında bir durum yoksa bence sıkıntı yok demektir. Ben narkosun göbeklisini severim djdjd
dis gorunus onemlidir de her sey degildir. bana bakan ustumde emegi gecen cok tatli bir abla vardi yasi genc ve kilosu da fazlaydi. evlendi ve cok mutlu bir yuvasi var senelerdir. evlenmeden once de ayni kisiydi simdi de ayni, gorunusu de karakteri de ayni ve cok da guzel seviliyor. biri icinizi sevdi mi disinizi her turlu seviyor
İnsanları ötekilestirmemiz mümkün degil ancak kilolu insanlar bazi X konularda yetersiz kalıp tatmin edemediğini biliyorum.. o yuzden kilolu insanlara sadece saygi duyup uzak duruyorum..
Arkadaşım yok ki kilosunu düşüneyim karşı cins arkadaşım yok hiç😄sadece kuzen ve kardeşim var tek tük de Bi kaç kız arkadaş
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Aslinda hayir ama öyle zannedildigi icin cok özgüvensiz davraniliyor ve arkadasi olabiliyor sadece. Muhim olan cok ozguvenli kendinden emin yaklaşmak. Ozguven kizlari cok etkiler
Aksine ben önden çıkmış göbek, beyazten ve topalak surat severim
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Kilolu erkek zenginse her kadını elde eder kilolu kadın sevince herkes erkekle dalga geçer. Yani kilolu ve fakir bir erkekseniz kimseyi sevmeye hakkınız yoktur.