Yapar mısınız? 

Evet yaparım ikisinide
Hayır yapmam
Sivilcesini peçeteyle sıkarım
Sadece pansuman yaparım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

İhtiyacı olduğunda kendimi ona adarim
Sivilce sıkarim oyle takintim var (midemin gittigi insanlara)
Pansumanda yaparim
Cevap
11Cevap
Sevgilimin yarısına pansuman yaparım tabi ki de.. sivilcesine de dokunurum
Sivilcesini niye sıkayım orasını anlamadım. Teklif ederse sıkmam çünkü daha çok çıkar bu sefer de snwin yüzünden oldu diyip trip atar
Mesela sırtında çıksa
Cıks ben sıkmam kaşıkla vururum ama
Bence sopayla vur jajajaj
Kürekle vurayım? Sjdj
Beton dan olsun ama acıtmasın sksjsjj
Ayıpsın takım taklavat bol xd
Sivilcesinin izi kalır diye sıkmam. Yarasına her türlü pansuman yaparım. Bebek gibi ilgilenirim onunla. En son yarasını öperim "Öpeyim de geçsin." hesabı.
Sivilce sıkmak değil de diğerini öğrenirsem veya yapabiliyorsam yapardım, gerçi sevdiğim de yok ama :D
Onun neye ihtiyacı varsa yaparım. Kendisi yapamadığı her şey için benden yardım alabilmelidir. Yoksa hayatı paylaşmak neye yarar ki?
Yarasına pansuman yaparım ama sivilcesini sıkamam..
Yaparım yapmakta lazım
Başka kim yapacak dimi bazen ulaşamadığın yerde çıkıyor 🥲
Adamsın
Olabilir aslında ☺️
Sivilce sıkmak ne yaaa? 🤮
Pansuman okeyde sivilce isim olmaz
Sevdiğim için yaparım
Sadece pansuman yaparım sivilcesine dokunmam asla
Tabi yaparim yaptim hemde
Yapmam zararlı
Amnı bile yalarım
O ne alaka şimdi yanlış kategoridesin
Pardon, Özür dilerim 😔
Bide gizleniyorsunuz ya uyuz oluyorum ötlekler
Ne alaka da
Sen niye kızdın onu anlamadım
Seninkini kasdetmedim çünkü
Gıcık oldum saçma sapan yorum yazdığın için ayrıca soruyla da alakası yok üstelik gizli yazıyorsun
Gece biraz fena olmuştum da 😔
Kimseyi ilgilendirmiyor bu durum.
Tamam, Haklısın.. 😔
Özür dilerim 🥲
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?