Kadında 1.72 boy iyi midir? Kadın erkekten uzunsa, erkek için problem olur mu?

Arkadaşlar kadinda 1.72 boy nasıl sizce? Boyum 1.72 kilom 60. Ayrıca kadının boyunun erkekten uzun olması erkek için sıkıntı yapar mi. Ben her zaman erkeğin uzun olması tarafındayım.

Kadında 1.72 boy iyi midir? Kadın erkekten uzunsa, erkek için problem olur mu?
Cevapla