Kızlar, sevgilinizin kellesmesi sizin icin sorun olur muydu?

bunu dusundugum icin kendimi cok kotu hissediyorum hicbir arkadasima soramiyorum o yuzden buraya yaziyorum. 21 yasindayiz. beraberken mutluyum ayni seylere gulebiliyoruz cok egleniyoruz ama saclarina baktigim an soguyorum yasi da cok genc daha o kadar seyrek ki yani kellesiyor. arkasi daha da seyrek. gorseniz kel demezsiniz ama dokuluyor. sakallari sert mesela. vucudunda da kil var. sekillendirdigi zaman onunu falan duzelttigi zaman goze batmiyor ama sabah uyandiginda falan goze batiyor. orta yasli olsa belki dusunmem ama 21 yasinda bilmiyorum. sizce ben mi abartiyorum? bu yuzden ayrilmayi bile dusunuyorum sonra kendi kendime kiziyorum. iliski daha yeni bu arada uzun bir iliski degil.

Kızlar, sevgilinizin kellesmesi sizin icin sorun olur muydu?
Cevapla