Komedonlarım için acnelyse krem kullanıyorum 3. ayım bitti ve komedonlarım sivilceye dönüştü şimdi kırmızı lekeler devam edeyim mi?

Kapalı komedonlarım kırmızı sivilce lekeleri gibi oldu ilacı bıraksam bu lekeler gider mi ya da devam etmeli miyim bilemedim kullanan ve bu durumu yaşayan var mı acaba. Doktor tedavisi ile başladım bu ilaca fakat başka doktora gittiğimde bunlar geçmez zoretanin tedavisi başlayalım dedi ama istemedim. Şu lekeler geçse komedonlara razıyım yüzüm mahvolmuş durumda şu anda. Bırakırsam ilacı eski halime dönebilir miyim

Komedonlarım için acnelyse krem kullanıyorum 3. ayım bitti ve komedonlarım sivilceye dönüştü şimdi kırmızı lekeler devam edeyim mi?
Cevapla